  • 1. Data: 2011-09-29 12:29:08
    Temat: Play - śmiej się Pan
    Od: "karol" <d...@o...pl>

    korzystam z Internetu na kartę doładowywanej regularnie,
    atrakcyjna ulotka Play informuje, że za 10zl/miesc można zwiększyć maksymalną
    szybkość transmisji z 1Mb do 4 Mb/sec.
    śmiej się Pan śmiej bo:
    w saloniku u Tatiany dowiedziałem się że
    oferta dot tylko kart SIM nowej generacji
    nikt nie wie jak dokonać stosownej ewolucji mojej karty starszego typu,
    zgodnie z sugestiami nabyłem nową kartkęi wniosłem stosowne odpłaty
    po próbie aktywacji na terminalu Tati pojawił się komunikat usługa będzie
    aktywowana w ciagu 24h.
    Od tej chwili mija ponad tydzień, unikam Tatiany, boję się kłopotliwych pytań
    pocieszam się śmiechem

  • 2. Data: 2011-09-29 15:51:24
    Temat: Re: Play - śmiej się Pan
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-09-29 14:29, karol pisze:
> [...]
    > aktywowana w ciagu 24h.
    > Od tej chwili mija ponad tydzień, unikam Tatiany, boję się kłopotliwych pytań

    ???? jakiej Tatiany???

    U mnie wszystko działa w 100% poprawnie, chociaz po zmianie taryfy z
    "play Online na karte" na "Nowy Play Online na karte" musialem zmienic
    oprogramowanie do obslugi polaczen w netbooku.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-09-29 19:10:29
    Od: d...@o...pl

> [...]

    > "play Online na karte" na "Nowy Play Online na karte" musialem zmienic

    > oprogramowanie do obslugi polaczen w netbooku.

    re: Tatiana to lider salonu Play do którego mi po drodze. Świadczymy sobie
    czasami różne uprzejmości.
    U mnie też niby działa, poza rozszerzeniem maksymalnej przepływności
    (przepustowości) do 4Mb/s Za tą usługę skasowano 10zł i nikt nie wie czemu bez
    widoczych dla mnie efektów.

  • 4. Data: 2011-09-29 20:30:08
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-09-29 21:10, d...@o...pl pisze:
> [...]
    > (przepustowości) do 4Mb/s Za tą usługę skasowano 10zł i nikt nie wie czemu bez

    A skladales reklamacje? Czy tak bedziesz marudzil, ze nie dziala?

    p.

  • 5. Data: 2011-09-29 22:50:30
    Od: d...@o...pl

    > A skladales reklamacje? Czy tak bedziesz marudzil, ze nie dziala?

    A działa, mądralo?

  • 6. Data: 2011-09-29 23:03:21
    Od: "UARS" <U...@n...kom>

    Użytkownik <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A działa, mądralo?

    Halo, tu Ziemia! ;)
    Tzn, składałeś tą reklamację czy nie?
    Nie rozumiem ludzi co wylewają swoje żale na grupach o byle g... zamiast po
    prostu zadzwonić albo wysłać maila.
    Czy myślenie to taka trudna rzecz?

    UARS

  • 7. Data: 2011-09-30 06:36:06
    Od: "karol" <d...@o...pl>

> [...]

    > Tzn, składałeś tą reklamację czy nie?

    > Nie rozumiem ludzi co wylewają swoje żale na grupach o byle g... zamiast po

    RE Nie Ziemia, a głebokie podziemie
    Z przyjemnością dodam że, myślenie ma kolasalną przyszłość, ale nie służy
    niewprawionym. Dotyczy to szczególnie ludzików. którzy na kazde pytanie wydają
    demagogiczny bełkot o reklamacjach

    Nie komentująć podstawowej zasady - na pytanie nie odpowiadamy pytaniem -
    zastanawiam się jakiej wybitnej inteligencyji potrzeba abyś na podstawie tego
    co napisałem mógł sam zaspokoić swoja oboczną ciekawość

  • 8. Data: 2011-09-30 08:56:54
    Od: G Nowak <g...@g...com>

> [...]
    > zastanawiam się jakiej wybitnej inteligencyji potrzeba abyś na podstawie tego
    > co napisałem mógł sam zaspokoić swoja oboczną ciekawość

    Skoro temat jest bez sensu i nijak nie zwiazany z gsm (tylko z ew
    reklamacja uslug play) to sie dolacze. Rano zamiast snooze kliknalem
    dismiss i zaspalem do szkoly. Fail!

  • 9. Data: 2011-09-30 14:42:51
    Od: "karol" <d...@o...pl>

    > Skoro temat jest bez sensu i nijak nie zwiazany z gsm (tylko z ew

    > reklamacja uslug play) to sie dolacze. Rano zamiast snooze kliknalem

    > dismiss i zaspalem do szkoly. Fail!

    Wwidać, że zasypianie na zajęcia i wynikający stąd niedokśztałt osignęły stan
    permanentny, Dzięki temu przepsałes koleś epokę i nie dostrzegasz że GSM to
    właściwie historia i rzadko się tu o nim mówi , a do tego nwerbalnie nie kumasz

  • 10. Data: 2011-09-30 16:05:38
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-30 08:36:06 +0200, "karol" <d...@o...pl> said:

    > Nie komentująć podstawowej zasady - na pytanie nie odpowiadamy pytaniem

    Czyli tak, jak to zrobiłeś.
    Jesteś jakiś sprawny inaczej?

    --
    Bydlę