  • 1. Data: 2011-12-30 16:39:35
    Temat: Pliki .dmp
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Ktoś zechce zajrzeć do tych plików?
    Niebieskie ekrany pojawiają się nieoczekiwanie. Podejrzewam, że coś z
    chłodzeniem procesora.
    Ma ponad 60 stopni. Wentylator włącza się przy 57.
    Czyszczone chłodzenie i nowa pasta.
    Tu są spakowane pliki.
    http://dl.dropbox.com/u/23900338/Mini120711-03.zip
    Od początku jak się zaczęły problemy. 60 plików.

    A tu ostatni dzisiejszy.
    http://dl.dropbox.com/u/23900338/Mini123011-01.dmp

    Czytałem na stronie Microsoftu, że potrzeba coś do debugowania.
    I szczerze powiem, że nie próbowałem.

    Może ktoś ma już ten soft i wiedzę, aby coś doradzić.

    Komp to laptop Beng Joybook A51E.
    Na stronie Benq-q nie ma sterowników do tej wersji. Ani na polskiej, UK,
    USA.

    Robert

  • 2. Data: 2011-12-30 17:12:04
    Temat: Re: Pliki .dmp
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Czytałem na stronie Microsoftu, że potrzeba coś do debugowania.
    > I szczerze powiem, że nie próbowałem.

    To sprobuj - np. pierwsz link z tego:
    www.google.pl/#hl=pl&q=minidump

    Pisza, ze trzeba zgrac jakies narzedzie do debugowania
    i symbole odpowiednie dla danej wersji systemu.

  • 3. Data: 2011-12-30 17:25:10
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A tu ostatni dzisiejszy.
    > http://dl.dropbox.com/u/23900338/Mini123011-01.dmp

    Probably caused by : SiSGbeXP.sys ( SiSGbeXP+5c5f )

    --
    marfi

  • 4. Data: 2011-12-30 18:16:36
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
    > Ktoś zechce zajrzeć do tych plików?
    > Niebieskie ekrany pojawiają się nieoczekiwanie. Podejrzewam, że coś z
    > chłodzeniem procesora.
    > Ma ponad 60 stopni. Wentylator włącza się przy 57.

    zalezy jaki procesor, ale co do zasady to do 80-90 nie powinno byc
    zadnych problemow

    chyba ze to jakis czujnik na plycie a jadro ma 40 wiecej

  • 5. Data: 2011-12-30 22:41:30
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Probably caused by : SiSGbeXP.sys ( SiSGbeXP+5c5f )

    Karta sieciowa?

    Robert

  • 6. Data: 2011-12-31 10:06:16
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    > Karta sieciowa?

    Tak było w ostatnim zrzucie, w innych jest np:
    28.12: Probably caused by : NDIS.sys ( NDIS!ndisMTimerDpc+112 )
    27.12: Probably caused by : NDIS.sys ( NDIS!ndisMTimerDpc+112 )
    25.12: Probably caused by : sptd.sys ( sptd+10033 )
    24.12: Probably caused by : NDIS.sys ( NDIS!ndisMQueuedFinishClose+f0 )
    więc możliwe, że to pamięć nie działa jak powinna.

    --
    marfi

  • 7. Data: 2012-01-11 00:04:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Użytkownik "marfi"
> [...]
    > 24.12: Probably caused by : NDIS.sys ( NDIS!ndisMQueuedFinishClose+f0 )
    > więc możliwe, że to pamięć nie działa jak powinna.

    Pamięć zmieniona. I nadal zdarza się niebieski ekran.
    Zrobię format. Bo już nie wiem co robić.

    Robert

  • 8. Data: 2012-01-11 10:14:25
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-01-11 01:04, Robert Wańkowski pisze:

    > Użytkownik "marfi"
    >
    > Pamięć zmieniona. I nadal zdarza się niebieski ekran.
    > Zrobię format. Bo już nie wiem co robić.

    Przeczytaj najpierw tu porady:
    http://forum.pclab.pl/topic/309235-NDISsys-czyli-Blu
    e-Sccren/

    --