  • 1. Data: 2009-04-08 06:02:42
    Temat: Płyta z VL Bus
    Od: "wererider" <w...@g...com>

    Witam!
    Poszukuję płyty z magistralą VESA Local Bus, albo całej maszyny opartej o
    taką płytę. Może ktoś miałby gdzieś na strychu? Spaliła się maszyna, a
    kontroler analizatora co był do niej podpięty chodzi na takiej właśnie
    karcie...
    Jakby co zapraszam na priv :
    Wererider[at]gmail.com
    Pozdrawiam
    were

  • 2. Data: 2009-04-08 06:15:45
    Temat: Re: Płyta z VL Bus
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 8 Apr 2009 08:02:42 +0200, wererider napisał(a):

    > Poszukuje p?yty z magistral? VESA Local Bus, albo ca?ej maszyny opartej o
    > tak? p?yte

    Mam taką płytę z procesorem 486. Niestety po pierwsze nie wiem czy
    działa, po drugie i tak coś z nią było nie tak (bodajże klawiatura się
    "wieszała" - po jakimś czasie przestawała działać).
    Jeśli jesteś zainteresowany napisz na priva.

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 3. Data: 2009-04-09 21:06:40
    Od: geyb <g...@g...pl>

    Masz już tą płytę z VLB?