  • 1. Data: 2009-01-01 15:11:06
    Temat: Po co proces nvraidservice.exe?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Witam
    Mam komp z płytą główną GA7N400SL, w kompie jest jeden dysk twardy SATA. W
    BIOSie wszystkie opcje dot. RAIDu są powyłączane. A mimo to komp uruchamia
    sobie proces nvraidservice.exe. Po co? Czy i jak to uniemożliwiać?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2009-01-02 03:50:18
    Temat: Re: Po co proces nvraidservice.exe?
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Jacek Maciejewski pisze:
> [...]
    > BIOSie wszystkie opcje dot. RAIDu są powyłączane. A mimo to komp uruchamia
    > sobie proces nvraidservice.exe. Po co? Czy i jak to uniemożliwiać?
    Start >> uruchom >> msconfig >> usługi / uruchamianie, poszukaj i odznacz

    --
    \_/|___|___|_| |___| mail[at]vcore.pl