    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Pokorne ciele dwie matki ssie...
    Date: Mon, 9 May 2022 22:02:58 +0200

    Hej,

    Tak se pojechałem koleją znowu przez Polskę.

    Zamiast 500zł za paliwo zapłaciłem 77zł. Plus oczywiście eksploatację.
    Będę wracał to znowu oszczędzę. A jak powtórzę to jeszcze raz to
    oszczędzę około 2kzł czyli tyle co chcą ode mnie za przekroczenie o 69.
    Pozostaną punkty. O ile oczywiście nie zakwestionuję metrologii
    policyjnej. Ale zostawmy to.

    Bardziej interesujące jest to, że ja za Wasze pieniądze jadę. Unia
    dofinansowuje koleje do 2030 a Wy na tę Unię płacicie podatki. Jestem
    takim samym pasożytem jak policjant. Płacicie mi za pracę, emeryturę a
    teraz jeszcze za przejazdy :-) Pokorne cielę :-)

    Przejazd był taki se. Jechałem pierwszą klasą (! 77zł !), ale w wagonie
    retro. Nie było stolików i gniazdek do podłączenia laptopów :-)

    Nie było też wagonu restauracyjnego. Wózek tylko przejechał z kawą i
    słodyczami.

    130km/h, coś 580km, to daje mimo wszystko porównywalny do samochodu czas.

    No ale nie wyemitowałem CO2, jakby to CO2 było największym zmartwieniem.
    Se na bilecie można przeczytać że 3x mniej niż samochód i 8x niż samolot.

    Zamawiając bilet oczywiście trafiłem na codzienną niedostępność serwisu
    HAFAS między 23:45 a 0:30. Ze 30 lat już jest taka przerwa.

    Tak se piszę byście sobie ewentualnie te samochody spalinowe sprzedali
    albo zatrzymali, jak nie możecie bez nich żyć... :-)