  • 21. Data: 2022-05-12 17:56:11
    Temat: Re: Pokorne ciele dwie matki ssie...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 12.05.2022 o 15:00, J.F pisze:

    > Paliwo do samochodu osobowego.
    > Ile kosztuje paliwa do kolei, to nie wiemy.
    >
    > Ale bilet autousowy tez tani, widac autobus pali duzo mniej ....

    W samym podatku jest co najwyżej 38:250 :-)

    > Nie bedzie podatku od samochodow, to bedzie od koni i rowerów.
    > Albo od samolotow :-)
    >
    > Nie bedzie samochodow, to nie trzeba bedzie na drogi wydawac.
    >
    > A mafia byla ... w USA.
    > Wykupili linie tramwajowe ... i zlikwidowali.

    Że też nie pomyślałem by tramwajem przejechać przez Polskę :-) Ale w
    sumie ... Twizy to taki trochę tramwaj :-)

    > To wiezniowie budowali ?

    > Ale oprocz tego, ze Hitler kazal, to Niemcy chcieli miec samochod.
    > Nie ludowy, ale wlasny, tzn rodzinny, a nie "niemiecki".
    >
    > Hitler naród zresztą oszukał, i samochodow nie dostali ...

    > Jak sie ropa skonczy, to moze wrocimy :-)

    A te ... żagle? Panele?

  • 22. Data: 2022-05-15 15:55:08
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > No ale nie wyemitowałem CO2, jakby to CO2 było największym zmartwieniem.
    > Se na bilecie można przeczytać że 3x mniej niż samochód i 8x niż samolot.
    a zastanowiłeś się czy ta deklaracja nie łamie praw fizyki?
    (chyba że ten pociąg był cały pokryty panelami słonecznymi)

    ToMasz

  • 23. Data: 2022-05-15 21:07:43
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 15.05.2022 o 15:55, ToMasz pisze:

    > a zastanowiłeś się czy ta deklaracja nie łamie praw fizyki?
    > (chyba że ten pociąg był cały pokryty panelami słonecznymi)

    Nie, szkoda mi czasu na takie pierdoły :-)

  • 24. Data: 2022-05-16 10:16:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.05.2022 01:46, Poldek wrote:
> [...]
    > co nienawidzą samochodów ze względu na hałas, spaliny i degradację
    > samochodozą obejmującą systematycznie coraz większą część otoczenia - ci

    Droga to także chodnik. To także umożliwienie dowiezienia artykułów do
    sklepów SUPER BIO do których rowerem dojeżdżają osoby nienawidzące
    "asfaltozy". To nie jest takie 0-1.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2022-05-16 13:05:35
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 15 May 2022 15:55:08 +0200, ToMasz wrote:
    > a zastanowiłeś się czy ta deklaracja nie łamie praw fizyki?
    > (chyba że ten pociąg był cały pokryty panelami słonecznymi)

    Samochod duzo energii zuzywa na 1 osobe, a pociag duzo na 1000 ...

    J.

  • 26. Data: 2022-05-18 10:02:06
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.05.2022 o 22:52, RadoslawF pisze:

    > Nie ta grupa. Pisz na p.m.kolej kretynku.

    Nie wyciągaj ścierwa z KF normalnych ludzi.
    Przecież ten kretyn nie pierwszy raz pisze bez związku z tematyką grupy.
    Ciekawostką jest, że zawsze znajduje się jeszcze kilku kretynów, którzy
    ciągną debilną dyskusję NTG. Teraz też masz przykład: zobacz ilu
    kretynów się udziela.

    > Pozdrawiam

    K... mać!
    I jeszcze debila pozdrawiasz?
    No to też o Tobie odpowiednio świadczy...

    --
    -
    Akarm

  • 27. Data: 2022-05-18 12:25:13
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 18.05.2022 o 10:02, Akarm pisze:

> [...]
    >
    > K... mać!
    > I jeszcze debila pozdrawiasz?
    > No to też o Tobie odpowiednio świadczy...

    A jak o tobie świadczy założenie że tylko debil to czyta więc tylko
    debila pozdrawiam?

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2022-05-18 14:21:11
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 12:25, RadoslawF pisze:

    > A jak o tobie świadczy założenie że tylko debil to czyta więc tylko
    > debila pozdrawiam?

    Skąd jakieś dziwne założenie, że tylko debil to czyta?
    Wszyscy mogą czytać, to co piszesz do kretyna.
    Stąd moje uwaga, że wyciągasz go z kibla normalnych ludzi.

    --
    -
    Akarm

  • 29. Data: 2022-05-18 18:19:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > Ciekawostką jest, że zawsze znajduje się jeszcze kilku kretynów, którzy
    > ciągną debilną dyskusję NTG. Teraz też masz przykład: zobacz ilu

    Żal d..ę ściska.

  • 30. Data: 2022-05-19 00:45:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 18.05.2022 o 14:21, Akarm pisze:

    > Skąd jakieś dziwne założenie, że tylko debil to czyta?
    > Wszyscy mogą czytać, to co piszesz do kretyna.
    > Stąd moje uwaga, że wyciągasz go z kibla normalnych ludzi.

    Z twojego tekstu jaki zacytowałem niżej.

    To ja tezz się wykaże i przypomnę co odpisałeś:

    > Pozdrawiam

    "K... mać!
    I jeszcze debila pozdrawiasz?
    No to też o Tobie odpowiednio świadczy... "

    No to skąd założenie że debila pozdrawiam?