  • 1. Data: 2009-01-02 23:27:03
    Temat: Polaczenie grup
    Od: "Sebastian Florek" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Być może trochę NTG, ale wydaje mi się, że warto najpierw spytać
    zainteresowanych: grupa pl.misc.telefonia.gsm.sms jest tak naprawdę
    zupełnie martwa. Może tak by ją zlikwidować ordynarnie i tematy smsowe
    (które i tak są poruszane tutaj) oficjalnie przenieść na misc.gsm ?
    Co Wy na to?

    Florian.

  • 2. Data: 2009-01-02 23:57:41
    Temat: Re: Polaczenie grup
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gjm7s7$m9g$1@inews.gazeta.pl, *Sebastian Florek* wrote:
> [...]
    > zupełnie martwa. Może tak by ją zlikwidować ordynarnie i tematy smsowe
    > (które i tak są poruszane tutaj) oficjalnie przenieść na misc.gsm ?

    Chcesz reorganizowac hierarchie grup pl. i piszesz z bramki na gazecie :-)
    Dobre...
    A poza tym powodzenia. Polskie newsy to prawie jak PZPN - po prostu BETON :)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-01-03 08:30:35
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Sebastian Florek ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > zupełnie martwa. Może tak by ją zlikwidować ordynarnie i tematy smsowe
    > (które i tak są poruszane tutaj) oficjalnie przenieść na misc.gsm ?

    Mi osobiście to zupełnie wisi. A skoro grupa zupełnie martwa to zgłoś to
    Tomaszowi Surmaczowi. Skasuje ją.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 4. Data: 2009-01-03 10:31:32
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 09:30:35 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Mi osobiście to zupełnie wisi. A skoro grupa zupełnie martwa to zgłoś to
    > Tomaszowi Surmaczowi. Skasuje ją.

    Tak, masz rację. Skasuje ją. Znaczy wiadomosć ze zgłoszeniem skasuje.
    Procedura tworzenia/kasowania/zmiany grup w polskim usenecie jest dokładnie
    opisana, wystarczy przeczytać. Polecam, wrażenia fantastyczne. No i
    człowiek mniej bzdur wypisuje później.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 5. Data: 2009-01-03 14:09:04
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > dokładnie opisana, wystarczy przeczytać. Polecam, wrażenia
    > fantastyczne. No i człowiek mniej bzdur wypisuje później.

    Bzdury to Ty wypisujesz. Skasować dowolną grupę TS może w każdej chwili.
    Żadne głosowanie nie jest mu do czegokolwiek potrzebne.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 6. Data: 2009-01-03 18:37:17
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 15:09:04 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > Bzdury to Ty wypisujesz. Skasować dowolną grupę TS może w każdej chwili.
    > Żadne głosowanie nie jest mu do czegokolwiek potrzebne.

    Technicznie może. Podaj choć jeden przypadek w historii, że tak zrobił.

  • 7. Data: 2009-01-03 19:13:56
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Technicznie może.

    A o czym mówię? O śpiewaniu Bogurodzicy z dupą w pokrzywach?
    A wątek o powołanie/skasowanie grupy należy napisać na właściwej grupie.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 8. Data: 2009-01-03 19:16:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 20:13:56 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > A o czym mówię? O śpiewaniu Bogurodzicy z dupą w pokrzywach?
    > A wątek o powołanie/skasowanie grupy należy napisać na właściwej grupie.

    Można równiez na niewłasciwej, efekt będzie taki sam.

  • 9. Data: 2009-01-03 19:31:56
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Waldek Godel ni au koto ha itsumo tanosii

    > Można równiez na niewłasciwej, efekt będzie taki sam.

    To że odpowiadają ze zwłoką? Ale zawsze odpowiadają.
    Skończmy ten wątek bo to się powoli staje świętą wojenką.

    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 10. Data: 2009-01-03 19:40:42
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 3 Jan 2009 20:31:56 +0100, ALEX Lodzermensch napisał(a):

    > To że odpowiadają ze zwłoką? Ale zawsze odpowiadają.
    > Skończmy ten wątek bo to się powoli staje świętą wojenką.

    To skończ podawać ludziom kłamliwe informacje - podasz jakiś jeden sensowny
    powód żeby jeszcze ktoś oprócz ciebie się ośmieszał?

    http://www.usenet.pl/doc/news-pl-faq.htpl#nowe_grupy
    w ten sam sposób grupy się likwiduje/zmienia

    Pisząc hasła o likwidacji na pl.news.admin można sie tylko ośmieszyć, albo
    post w ogóle nie przejdzie przez moderację (bo to grupa moderowana)