  • 1. Data: 2022-08-07 19:42:06
    Temat: Policjanci pilnowali 2 dni palącej się Tesli w Chorzowie
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Mieli niezłego grila...
    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/tesla-pozar-w-c
    horzowie-proces-gaszenia-trwal-2-dni.html

    T.

  • 2. Data: 2022-08-07 21:00:11
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 07-08-2022 o 19:42, T. pisze:
    > Mieli niezłego grila...

    Nie mają w całym mieście ani jednego basenu pożarowego?
    Chodzi zwykły stawek używany do czerpania wody...

  • 3. Data: 2022-08-07 21:08:15
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-08-07 o 21:00, Cavallino pisze:
    > Nie mają w całym mieście ani jednego basenu pożarowego?
    Myślę, że gaszenie akumulatora Li-Po wodą, to raczej średni pomysł.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2022-08-08 07:09:22
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.08.2022 o 21:00, Cavallino pisze:
    > Nie mają w całym mieście ani jednego basenu pożarowego?
    > Chodzi zwykły stawek używany do czerpania wody...
    A jak płonące auto do takiego stawku włożyć? Technologia teleportacji
    jest już w PL zasięgu ręki po tym jak kupiliśmy samoloty osiągające
    prędkość światła, ale mimo wszystko jeszcze nie działa.
    Jacek

  • 5. Data: 2022-08-08 07:36:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 07.08.2022 o 21:00, Cavallino pisze:

    > Nie mają w całym mieście ani jednego basenu pożarowego?
    > Chodzi zwykły stawek używany do czerpania wody...

    Znaczy chcesz zepchnąć ją po prostu do stawu i niech reszta akusów wywali?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2022-08-08 08:06:37
    Od: cyklista <c...@g...com>

    W dniu 2022-08-07 o 19:42, T. pisze:
    > Mieli niezłego grila...
    > https://www.benchmark.pl/aktualnosci/tesla-pozar-w-c
    horzowie-proces-gaszenia-trwal-2-dni.html

    > T.

    Tytuł bez sensu i jak zwykle kłamliwy.

    Gasili godzinę polewając wodą, żadne baterie tam się nie zapaliły i nie
    miały na to ochoty. Potem zgodnie z procedurą odstawili na 2 dni i tyle.
    Jakby mieli kontener odpowiedni to by mogli do niego wsadzić, zalać wodą
    i tyle.
    Zwykły pożar od instalacji elektrycznej jak w każdym samochodzie się
    mógł zdarzyć.

    Jednak wielkie tytuły o paleniu się tesli przez 2 dni, i zaraz
    gówno-burza internetowych mądrali jak to nie można wody używać do
    gaszenia ogniw ;)

    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.

  • 7. Data: 2022-08-08 09:48:36
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2022 o 07:09, Jacek pisze:
    > A jak płonące auto do takiego stawku włożyć?

    Ono już nie było płonące jak je tylko obserwowali.

  • 8. Data: 2022-08-08 09:52:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-08-2022 o 08:06, cyklista pisze:
    horzowie-proces-gaszenia-trwal-2-dni.html

    > Tytuł bez sensu i jak zwykle kłamliwy.
    >
    > Gasili godzinę polewając wodą, żadne baterie tam się nie zapaliły i nie
    > miały na to ochoty.

    I tego już nie napisali.
    Kolejny przykład jak to hejterzy powielają podobne bzdury (w celu hejtu
    ev oczywiście).

    Ciekawe czy autor wątku się pokaja, oraz wszyscy inni, którzy powielili
    ten bełkot bez powyższej informacji...

  • 9. Data: 2022-08-08 10:24:41
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-08-07 o 21:08, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Myślę, że gaszenie akumulatora Li-Po wodą, to raczej średni pomysł.
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Na dzień dzisiejszy tak się gasi takie auta - zanurza w kontenerze z
    wodą. Litu nie ma za bardzo jak gasić...
    Ps. Ciekaw jestem, jak wyposażona jest straż pożarna w okolicach
    Wrocławia, gdzie jest kilka fabryk tych baterii.
    T.

  • 10. Data: 2022-08-08 10:27:21
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2022-08-08 o 09:52, Cavallino pisze:
> [...]
    > ev oczywiście).
    >
    > Ciekawe czy autor wątku się pokaja, oraz wszyscy inni, którzy powielili

    Nie pokajam się - mam strażaka w rodzinie. Proces gaszenia to nie tylko
    polewanie wodą - to własnie uzyskanie pewności, że nic więcej się nie
    zadzieje. Samo gaszenie trwa czasem krótko, a dogaszanie zgliszcz
    wynikające z ich obserwowania może trwać znacznie dłużej niż sam pożar.
    I policjanci przez 2 dni byli zaangażowanie w pilnowanie wraku.
    T.