  • 1. Data: 2012-02-25 15:25:51
    Temat: Polsat cyfrowy-jak zgłaszać awarie?
    Od: CheStefan <s...@c...pl>

    Polsat cyfrowy i pasmo porażek.Oni za to, że zgłaszam im awarie to za
    rozmowy na infolinię obciązają mnie sporą sumą !? Za styczeń prawie 50
    zł zapłaciłem. Teraz 3 dobę nie mam odbioru, próbuję mailem zgłosić i 3
    dni nie reagują. Jak do ch**** zgłaszać im awarie jeśli infolinia jest
    "wysokopłatna"? Swoją drogą to przez dwa miesiące straciłem tyle czasu,
    pieniędzy,że niech to diabli...

    CheStefan

  • 2. Data: 2012-02-27 13:18:37
    Temat: Re: Polsat cyfrowy-jak zgłaszać awarie?
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > jest "wysokopłatna"? Swoją drogą to przez dwa miesiące
    > straciłem tyle czasu, pieniędzy,że niech to diabli...

    A jaki masz problem? Bo może wystarczyć dobrze ustawić
    antenę? ;-)

  • 3. Data: 2012-02-28 00:21:50
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    CheStefan <s...@c...pl> wrote:

    Jak do ch**** zgłaszać im awarie jeśli infolinia jest "wysokopłatna"? Swoją
    drogą to przez dwa miesiące straciłem tyle czasu, pieniędzy,że niech to
    diabli...

    Jaki "wysokopłatny" numer? 22 2127 222?