  • 1. Data: 2010-11-09 07:25:57
    Temat: Polsat i CAm-y pre-paid
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Ponieważ chcę kupić sobie jakiś przyzwoity dekoder z PVR, a nie chcę się
    wiązać na 3 lata z polsatem, zadzwoiniłem do nich z pytaniem, o cam-y
    pre-paid.
    Rozmowa 1:
    a) zdziwienie, że cam-y jeszcze można kupić
    b) uprzejma rozmowa, z której wynika, że jak gdzieś taki cam kupię, to mi
    go aktywują.
    c) zapowiedź, że ktoś do mie jeszcze zadzowni z ofertą CP dla abonentów,
    którym cyrograf tak jak mi się już dawno skończył (zakup dekodera PVR od
    polsatu kiedyś tez rozważałem).

    Wczoraj dzwoni głos i przedstawia ofertę
    a) SAGEM ESI 88 , cyrograf na 29 mies. wynajem dekodera 5ł.
    b) na pytanie, jakie są warunki przedłuzenia umowy na moduł cam pre paid po
    okresie przedpłacony usłyszałem że.....

    ... _że trzeba zadzwinić jak sie ten okres skończy_

    na moje:
    Przecież ten moduł mogę mieć jutro, chcę tylko wiedzieć, na jakich
    warunkach to może być po 3 miesiącach, głos powtórnie powtórzył wątek
    "prosze zadzwonić pod koniec okresu pre-apid" i uprzejmie zmierzał do końca
    rozmowy.
    NIe wiem, na jakich oni tam zasadach pracują ale osoba, która do mie
    dzwoniła najwyraźniej nie była zaintereowana,lub nie miała wystarczajacej
    wiedzy by mnie poinformaować, jaka umowa jest możliwa po okresie
    przedpłaconym, a scisłej, czy mogę mieć CP bez cyrografu, przez zamianę
    opcji pre-paid na umowę na czas nieokreślony.

    Może brak wiedzy o ofercie, ale jak się jest komnsultantem, an ie
    naganiaczem to ofertę wypada znać.... Jak sie nie zna, to sie mówi wprost,
    że teraz kształ tych umów się obecnie zmienia, bo i oferta się zmienia.
    Może tą osobę ograniczał fakt, że rozmowa jest nagrywana, a więc nie mogła
    mówić co mysli.
    Może ktoś ćwiczył przejście z pre paid do umowy ?

  • 2. Data: 2010-11-09 09:32:08
    Temat: Re: Polsat i CAm-y pre-paid
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Polsyf przeciez jest teraz w Syfrze bez zadnych camow sramow.

  • 3. Data: 2010-11-09 09:58:41
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-09 08:25, Marek pisze:
> [...]
    > c) zapowiedź, że ktoś do mie jeszcze zadzowni z ofertą CP dla abonentów,
    > którym cyrograf tak jak mi się już dawno skończył (zakup dekodera PVR od

    właśnie, czemu polsat?
    nie lepiej c+, bierzesz sam abo i nie potrzebujesz modułu,
    tylko przystosowany dekoder

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 4. Data: 2010-11-09 10:29:57
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    >Użytkownik "konieczko" napisał w wiadomości grup

    >Polsyf przeciez jest teraz w Syfrze bez zadnych camow sramow.

    Polsat Sport też? Polsat Futbol, Polsat Sport Extra?

    Jingiel

  • 5. Data: 2010-11-09 11:55:43
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > właśnie, czemu polsat?
    > nie lepiej c+, bierzesz sam abo i nie potrzebujesz modułu,

    Często oglądam animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
    podstawowym za 40 zł.
    W c+ te kanały są tylko w pakiecie optimum. dodatkowo: CP ma dobry po0mysł
    z tym "wmiksowaniem" kanałów HD do ofert tematycznych, a nie jako ekstra
    pakiet. Po co oglądaczowi filmów sport HD, a kibicowi np filmy historyczne
    HD ? W c+ za HD tzrzeba dopłacić. Chyba, że źle czytam ich ofertę :)

    Przyznaję, że właśnie o cyfrze myślałem jako o alternatywie dla CP. W
    sumie.. brakuje mi wszelkich mutacji doscovery w pakiecie podstawowym ;)

  • 6. Data: 2010-11-09 12:09:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > Często oglądam animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
    > podstawowym za 40 zł.
    > W c+ te kanały są tylko w pakiecie optimum.

    Który w promocji masz przez rok za 31,9 zł.

> [...]
    > pakiet. Po co oglądaczowi filmów sport HD, a kibicowi np filmy historyczne
    > HD ? W c+ za HD tzrzeba dopłacić. Chyba, że źle czytam ich ofertę :)

    Źle czytasz - masz też pakiety HD, w których są zawarte kanały HD.

  • 7. Data: 2010-11-09 12:21:28
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Źle czytasz - masz też pakiety HD, w których są zawarte
    > kanały HD.

    Myślę że pakiet HD bez kanałów HD miałby znikome wzięcie
    ;-)))

  • 8. Data: 2010-11-09 12:39:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Myślę że pakiet HD bez kanałów HD miałby znikome wzięcie ;-)))

    Zapewne, ale pytający chyba przeoczył fakt istnienia takich pakietów.

  • 9. Data: 2010-11-09 12:53:16
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2010-11-09 12:55, Marek pisze:

    > Często oglądam animal planet,discovery itp.- w CP mam to w pakiecie
    > podstawowym za 40 zł.

    popatrz też na oferte n - 54 zł, ale odpada Ci zakup dekodera.
    nie ma żadnego podziału. dostajesz wszystko

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 10. Data: 2010-11-09 18:36:10
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Marek wrote:

    > Przyznaję, że właśnie o cyfrze myślałem jako o alternatywie dla CP. W
    > sumie.. brakuje mi wszelkich mutacji doscovery w pakiecie podstawowym
    > ;)

    Te discovery to straszne śmiecie nadają. Ale jak ktoś lubi...
    Fajny jest BBC Knowledge. Szkoda, że nie ma Planete albo NG.