  • 1. Data: 2012-03-11 17:54:53
    Temat: Pomoc w zakupie motocykla
    Od: Jarzabek <h...@p...fm>

    Witam,

    Szukam kogoś, kto mi pomoże w zakupie motocykla.
    Kogoś kto ogarnie czy podany sprzęt jest wart jakiejkolwiek uwagi.

    Ten ktoś powinien być z Krakowa lub okolic.
    Budżet ~10k PLN
    Ma to być pierwsze poważne moto.

    Z góry dziękuję za pomoc.

    Jacek

  • 2. Data: 2012-03-11 18:45:35
    Temat: Re: Pomoc w zakupie motocykla
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Jarzabek" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Kogoś kto ogarnie czy podany sprzęt jest wart jakiejkolwiek uwagi.
    > Ten ktoś powinien być z Krakowa lub okolic.

    Myślę, że za 10k PLN to znjadziesz kogoś kto Ci pomoże.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2012-03-11 18:53:23
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-03-11 19:45, Grzybol pisze:
    > Użytkownik "Jarzabek" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > Myślę, że za 10k PLN to znjadziesz kogoś kto Ci pomoże.

    Za tyle to ja chetnie pojade do Krakowa. Przy okazji odwiedze Lecha i Marie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 4. Data: 2012-03-11 19:43:59
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > Za tyle to ja chetnie pojade do Krakowa. Przy okazji odwiedze Lecha i Marie.

    A co mi tam, dumping zastosuje! Moge jechać za 5k PLN!!
    I nie bede tracil czasu na Lecha i Marie. Obiecuje.

    --
    Hinek

  • 5. Data: 2012-03-12 05:07:49
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał

    > A co mi tam, dumping zastosuje! Moge jechać za 5k PLN!!
    > I nie bede tracil czasu na Lecha i Marie. Obiecuje.

    To ani wypić ani zapalić nie lubisz?

    --
    Jasio
    vfr etz

  • 6. Data: 2012-03-12 08:50:56
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-11 18:54, Jarzabek pisze:
    > Witam,

    Czesc

    http://www.pmk-krakow.org

    > Ma to być pierwsze poważne moto.

    Dowolne czy cos konkretnego ?

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - dożywocie.

  • 7. Data: 2012-03-12 09:38:51
    Od: Jarzabek <h...@p...fm>

    W dniu 12.03.2012 09:50, Roman Niewiarowski pisze:

    > Czesc

    > http://www.pmk-krakow.org

    > Dowolne czy cos konkretnego ?
    >
    > pozdr
    > newrom

    Najbardziej by mi odpowiadał Suzuki SV 650
    Lub coś nie za mocnego i nie za szalonego.

  • 8. Data: 2012-03-12 10:29:16
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-12 10:38, Jarzabek pisze:

    > Najbardziej by mi odpowiadał Suzuki SV 650

    To do Amila napisz na pirv, on takim czyms jezdzil (a teraz ma podrobke).

    > Lub coś nie za mocnego i nie za szalonego.

    To nie wiem :(
    Moja kobitka sprzedaje horneta, do 5krpm jest lagodny jak baranek,
    powyzej robi sie narowisty. Ale wydaje mi sie ze to nie jest motocykl
    dla kogos kto nie ma doswiadczenia. W sensie mozna sobie zrobic kuku.

    pozdr
    newrom