  • 1. Data: 2014-01-14 14:30:42
    Temat: Pomocy!!!!
    Od: Grzegorz1066 <international1066@_NOSPAM_op.pl>

    Dobra a więc gdzieś 2 lata temu kupiłem u kolekcjonera w Holandii Honde
    cb-1 400f Nc27 i dałem za nią na PLN 10tys stan idealny igła jak prosto z
    salonu teraz stan wizualny mechaniczny perfect zrobiłem nią około 3tys mil
    na liczniku teraz jest trochę więcej jak 5tys jak wspomniałem wszystko
    oryginalne tylko płyny były wymieniane i niestety muszę sprzedać i nie
    chciałbym zdzierać ale potrzebuje 7tys. Jak uważacie czy taka cena była by
    realna i jest dobra????

  • 2. Data: 2014-01-14 14:36:22
    Temat: Re: Pomocy!!!!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.01.2014 14:30, Grzegorz1066 pisze:
    > Dobra a więc gdzieś 2 lata temu kupiłem

    [ciach gimbusiarski bełkot]

    Wyjdź i wróć jak nauczysz się pisać po polsku. I oznaczać spam jako spam.

  • 3. Data: 2014-01-14 14:45:14
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz1066" <international1066@_NOSPAM_op.pl> napisał w
    wiadomości news:093bd9ae40c014ec1498e9945953ba1e$1@grupy.scigac
    z.pl...
> [...]
    > sprzedać i nie chciałbym zdzierać ale potrzebuje 7tys. Jak uważacie czy
    > taka cena była by realna i jest dobra????

    Czy mógłbys z łaski swojej wypierdalać?

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2014-01-14 14:57:59
    Od: Grzegorz1066 <international1066@_NOSPAM_op.pl>

    Jak się nie podoba to nie czytaj.
    Nikt nie jest perfekcjonistą.
    Nawet ty lol

    Jak uważasz,że jesteś ideałem to spróbuj pomóc a nie z buta srasz w pokoju
    !!

  • 5. Data: 2014-01-14 15:00:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, Grzegorz1066 <international1066@_NOSPAM_op.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Nawet ty lol
    >
    > Jak uważasz,że jesteś ideałem to spróbuj pomóc a nie z buta srasz w pokoju

    Jak sie sra z buta?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 6. Data: 2014-01-14 15:02:36
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-14 15:00, AZ pisze:

    > Jak sie sra z buta?

    sra sie do kozaka a potem tym kozakiem rzuca

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2014-01-14 15:17:48
    Od: Grzegorz1066 <international1066@_NOSPAM_op.pl>

    Czy mógłbyś z łaski swojej pomóc?
    Jak nie to wypierdalaj !!!!!!!!!!

  • 8. Data: 2014-01-14 15:34:43
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-14, Grzegorz1066 <international1066@_NOSPAM_op.pl> wrote:
    > Czy mógłbyś z łaski swojej pomóc?
    > Jak nie to wypierdalaj !!!!!!!!!!

    Kolego napisz tutaj, ten ziomek sie zna to cipo moze.

    http://www.scigacz.pl/Wyslij,wiadomosc,6699x1.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2014-01-14 20:01:25
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Grzegorz1066 <international1066@_NOSPAM_op.pl> wrote:

    >Czy mógłbyś z łaski swojej pomóc?
    >Jak nie to wypierdalaj !!!!!!!!!!

    Grzybol ma inna specjalizacje.
    Pozatem na pomoc jest juz raczej za pozno, to trzeba bylo od
    malenkosci inaczej.
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 10. Data: 2014-01-14 21:06:13
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2014-01-14 15:17, Grzegorz1066 pisze:
    > Czy mógłbyś z łaski swojej pomóc?
    > Jak nie to wypierdalaj !!!!!!!!!!

    no to na pewno Ci teraz ktos pomoze...