  • 1. Data: 2015-05-15 13:39:16
    Temat: Pomocy Kłopot z silnikiem Aprilia rs 50
    Od: aprilia+rs+50+2007 <dawidlbn9876@_NOSPAM_wp.pl>

    Witam potrzebuję szybko pomocy jezeli ktos sie zna

    Kupiłem w tym roku aprilie rs 50 z 2007 roku za motorek dałem psie
    piniądze bo kosztował mnie 3600zł nie na chodzie gdy kupiłem motorek
    dostałem dodatkowy silnik . Gdy motorek już stał u mnie w garażu
    zaczeliśmy z mechanikiem samochodowym przy nim grzebać okazało się ze
    uszkodzony jest cewko moduł i nie daje iskry wyjeliśmy ten cewko moduł z
    drugiego silnika tego co dostałem luzem motorek odpalił przejechałem
    jakieś 150km nie spieszyło mi się służył mi jak chciałem gdzieś podjechać
    niedawno motorek przestał mi palić ze startera tylko na popych lekkie
    pchniecie i palił normalnie wszystkie biegi wchodziły taka sama prędkość
    tylko nie palił ze startera niecałe 3 tygodnie temu mieliśmy otwarcie moto
    sezonu po jeździe po mieście motorek mi w pewnym momencie zgasł i
    zblokowało mi przy prędkosci tylnie koło jechałem na pobocze zrzuciłem na
    dwójkę i lekko pchnełem motorek zapalił przejechałem jakieś 5km znowu
    zgasł jakoś odłączyłem się i na lekkich obrotach do 3tys. dojechałem do
    domu ściągneliśmy głowice cylinder i okazało się ze tłok ma takie wtarcia
    chropowate i na korbowodzie jest mocny luz na boki <zaznaczam nie góra dół
    > w takim razie nie chciałem wydawać piniędzy i wyjeliśmy z drugiego
    silnika kompletny cylinder wsadziliśmy go wszystko po zalewane podokręcane
    odpalamy motor a tu nic na popych też nic mechanik stwierdził ze może
    załapie jak psiknie się plakiem w gaźnik , natomiast gaźnik powinien
    wciągać do środka powietrze to wypychał . W takim razie wyjeliśmy silnik .
    wzieliśmy ten drugi silnik okazało się ze jest w bdb stanie zobaczyliśmy
    płyn silnikowy odkręciłem miernik wyciekło płynu jak nowy taki odcień
    zółtego wszystkie biegi tez wchodziły więc go wsadziliśmy poskręcaliśmy i
    zalaliśmy wszystkimi płynami motorek złapał od razu odpalił chodził
    cichutko normalnie wszystko chodziło wybrłem sie na przejazdżkę normalnie
    się sprawował przejechałem jakieś 15km .Dzisiaj wypchałem motorek z garażu
    odpaliłem bez zadnego problemu wsiadłem złapałem za sprzęgło wrzucam
    jedynkę zgasł pale znowu wrzucam jedynkę znowu zgasł odpalam za trzecim
    razem i wrzucam dwójkę motorek normalnie powoli ruszam rozpędziłem się
    hamuje normalnie jedynka wchodzi i się z niej startuje przejechałem 5km bo
    jechałem do dalszego sklepu w i centrum miasta stanełem na światłach o do
    sklepu było ze 2 km droga końcowa to lekka górka taka przez 2km lekki
    uskok normalnie jadę biegami doszedłem do 5 biegu lekko hamuje i zrzucam z
    biegu jestem pomiędzy 3/4 biegiem nagle podemną tak ze silnika hałasy jak
    by ktoś stukał młotkiem w silnik metaliczny różny odgłos tak jak by coś
    mielił i nw co sie stało dopchałem motor do domu postawiłem go i po
    upływie 2h pod motorkiem była lekka plama czarnego oleju jedyne co to nie
    ustaliłem z kąd on wyciekł POMOŻE KTOŚ ustalic co sie stało

  • 2. Data: 2015-05-16 00:51:58
    Temat: Re: Pomocy Kłopot z silnikiem Aprilia rs 50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2015-05-15 o 13:39, aprilia+rs+50+2007 pisze:
    > POMOŻE KTOŚ ustalic co sie stało

    Skąd wiedziałeś, że ktoś pomoże?
    A co się stało? Po prostu za dużo wagarowałeś.
    Teraz pani od polskiego nie zgodzi się na promocję do następnej klasy.
    Musisz zacząć się uczyć, jeśli chcesz wreszcie znaleźć się w gimnazjum.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 3. Data: 2015-05-16 02:09:57
    Od: Jacot <jacot@bez_riders.pl>

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Teraz pani od polskiego nie zgodzi się na promocję do następnej klasy.
    >Musisz zacząć się uczyć, jeśli chcesz wreszcie znaleźć się w gimnazjum.

    To jeden problem. Niezmiernie nurtujacym jest jednak pytanie, na
    ktorej klasie zakonczyl edukacje ten 'mechanik samochodowy'?
    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 4. Data: 2015-05-16 09:50:28
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 16.05.2015 o 02:09, Jacot pisze:

    > To jeden problem. Niezmiernie nurtujacym jest jednak pytanie, na
    > ktorej klasie zakonczyl edukacje ten 'mechanik samochodowy'?

    tak czy inaczej jak się kupiło za "psie pieniądze" to teraz trzeba
    nadwyżkę zostawić u jakiegoś mechanika. Motocyklowego.

    --
    Arni