  • 1. Data: 2010-02-10 21:17:25
    Temat: Portal społecznościowy - jaki software?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Mam pytanie jakie są dobre platformy do robienia portali
    społecznościowych? Dostałem na razie zadanie wybadania tak
    postawionego tematu.

    Dotychczas używałem Joomla + własne moduły (php) i bardzo mi
    się ten CMS podobał, ale to chyba nie jest stricte
    przeznaczone do robienia portali społecznościowych.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2010-02-10 21:26:26
    Temat: Re: Portal społecznościowy - jaki software?
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Netx <n...@g...pl> wrote:

    > Mam pytanie jakie są dobre platformy do robienia portali społecznościowych?

    Np. PHP? :)

> [...]

    > Dotychczas używałem Joomla + własne moduły (php) i bardzo mi się ten CMS
    > podobał, ale to chyba nie jest stricte przeznaczone do robienia portali

    Elgg, Dolphin, Ning, Drupal... trochę tego się znajdzie. Ale w zależności od
    tego co w zasadzie chcesz osiągnąć to może wyjść, że najlepiej napisać własne.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2010-02-11 02:33:34
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    "Netx" <n...@g...pl> wrote in message
    > Mam pytanie jakie są dobre platformy do robienia portali
    > społecznościowych? Dostałem na razie zadanie wybadania tak postawionego
    > tematu.

    Odpusc. Chyba, ze klient pokazal budzet.

    sz.

  • 4. Data: 2010-02-11 10:19:54
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 22:17:25 +0100, Netx napisał(a):

    > Mam pytanie jakie są dobre platformy do robienia portali
    > społecznościowych? Dostałem na razie zadanie wybadania tak postawionego
    > tematu.

    ostatnio stawialem http://afrix.org/na http://www.socialengine.net/ ale
    to komercyjny soft

    z darmowych dodam http://mu.wordpress.org/

    ale jak ktos napisal: wszystko zalezy jakie funkcje ma miec portal

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';