  • 1. Data: 2011-10-05 09:08:21
    Temat: Poznań - prośba o oblukanie sprzęta
    Od: "Andrzej Salamon" <a...@o...pl>

    Witam

    Czy ktoś z Poznania może dokonać oględzin GS1000GL
    Wiem że sprzęt wiekowy, na zdjęciach i z rozmowy wynika że trochę
    poprzerabiany.
    Generalnie chodzi o posłuchanie silnika i oblukanie osprzętu i ramy.
    Podobno jest lekki wyciek z głowicy a wiadomo lekki to pojęcie bardzo
    względne :)
    Mam przejechać 800 km to wolę wydać na kratkę piwa (24) za fachową opinie
    dla raidera z Poznania.

    aukcja:
    http://allegro.pl/suzuki-gs1000gl-bialy-kruk-dla-ind
    ywidualisty-i1850048076.html

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-10-07 10:11:40
    Temat: Re: Poznań - prośba o oblukanie sprzęta
    Od: "Andrzej Salamon" <a...@o...pl>

    Wielkie podziękowania dla Sta$ z Poznania za fachową i bezinteresowną pomoc.

    Pozdrawiam
    Andrzej
    EXC300

  • 3. Data: 2011-10-07 12:22:12
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Salamon" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wielkie podziękowania dla Sta$ z Poznania za fachową i bezinteresowną
    > pomoc. Pozdrawiam
    > Andrzej
    > EXC300

    Ja również chciałem w tm miejscu podziekować Pani z agencji towarzyskiej w
    Krakowie za miłą i profesjonalną obsługę.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2011-10-07 16:06:06
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-07, Grzybol <g...@w...pl> wrote:

    > Ja również chciałem w tm miejscu podziekować Pani z agencji towarzyskiej w
    > Krakowie za miłą i profesjonalną obsługę.

    Agencje towarzyskie w tak katolickim miescie? Wstyd panie i panowie z
    Krakowa!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 5. Data: 2011-10-07 18:06:50
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    > Agencje towarzyskie w tak katolickim miescie? Wstyd panie i panowie z
    > Krakowa!

    Kolega jest lekko OT. W tym wątku dziękujemy. Obojętnie komu, wszystkim,
    którzy nam zrobili w życiu dobrze. Po co dziękować komuś osobiście, można
    tu...

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-10-07 22:57:43
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-10-07 20:06, Grzybol pisze:
> [...]
    >
    > Kolega jest lekko OT. W tym wątku dziękujemy. Obojętnie komu, wszystkim,
    > którzy nam zrobili w życiu dobrze. Po co dziękować komuś osobiście,

    KRW. Nie mam komu podziekowac. FCK !

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2011-10-07 23:14:40
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 281 roku bieżącego, Kuczu zeznał(a) jak następuje:

    > KRW. Nie mam komu podziekowac. FCK !

    To ja dziękuje takiemu jednemu stąd co zamiast się przejmować głosami,
    że nie da się tego zrobić w garażu zmienił mi gumy w skutrze.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 8. Data: 2011-10-08 08:33:23
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** PawelK vel Pablo
    To ja dziękuje takiemu jednemu stąd co zamiast się przejmować głosami,
    że nie da się tego zrobić w garażu zmienił mi gumy w skutrze.

    Od dwoch dni nie slyszalem zeby mu sie cos zepsulo a tak dlugi okres
    bezczynnosci technicznej usera KHI przeraza.
    Chlopak oswaja sie z tym co nieuchronne - z czasem dorasta sie do
    skuta.
    Zwlaszcza jak sie mieszka pod Warszawa

  • 9. Data: 2011-10-08 09:37:26
    Od: siinski <j...@g...com>

    On 7 Paź, 12:11, "Andrzej Salamon" <a...@o...pl> wrote:
    > Wielkie podziękowania dla Sta$ z Poznania za fachową i bezinteresowną pomoc.
    >
    > Pozdrawiam
    > Andrzej
    > EXC300

    Zakładam Andrzeju że ponieważ sprzęt jest nadal wystawiony do
    sprzedaży to nie wszystko było tak halo jak w opisie motka.
    Co było nie tak,że zdecydowałeś się nie wchodzić w to???
    Pozdroo

  • 10. Data: 2011-10-08 10:17:41
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 281 roku bieżącego, Tytus zeznał(a) jak następuje:

    > Od dwoch dni nie slyszalem zeby mu sie cos zepsulo a tak dlugi okres
    > bezczynnosci technicznej usera KHI przeraza.

    LOL

    > Chlopak oswaja sie z tym co nieuchronne - z czasem dorasta sie do
    > skuta.
    > Zwlaszcza jak sie mieszka pod Warszawa

    Ja wiem, że praska strona wisły to ta "mniej cywilizowana" ale żeby od
    razu "pod Warszawa" :-)))