  • 11. Data: 2022-11-24 10:12:17
    Temat: Re: Praca na drodze obarczona wysokim ryzykiem,bedą progi zwalniające
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 24 Nov 2022 00:15:16 +0100, Poldek wrote:
> [...]
    ddkia-o-progach-zwalniajacych-6836368447892128a

    > U nas nie potrzeba lotniska, bo przecież jest w Berlinie.

    U nas nie trzeba wielkiego lotniska. Bo są regionalne.
    Nawiasem mowiac - w dawnych czasach zdarzalo mi sie latac z Berlina,
    bo wiekszy wybor samolotow, a z wrocka - tak samo daleko do Berlina
    jak do Warszawy.

    Kaczyskim sie chyba jeszcze marzyl wielki hub przesiadkowy na trasie
    Azja-Europa. I moze to bylby dobry pomysl, tylko czy zechcą z tego
    hubu skorzystac. Lufthansa na pewno nie.

    > Ale w
    > Niemczech nie ma progów, więc u nas są potrzebne.

    W Niemczech nie ma tez pierwszenstwa pieszych na przejsciach, a
    dokladniej - cos jest, ale nie takie jak u nas.

    J.

  • 12. Data: 2022-11-24 17:06:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 24.11.2022 o 02:41, Altor pisze:
    > Użytkownik "K" <...@l...com> napisał w wiadomości

    ddkia-o-progach-zwalniajacych-6836368447892128a

    > Być może w Niemczech kierowcy jadą z prędkością dopuszczalną
    > przez znaki i nie potrzeba progów.  Wniosek z tego, że w Polsce znaki
    > ograniczenia prędkości kierowcy mają w Dudzie.

    Być może w Niemczech wszędzie mają szybkie drogi. Wniosek z tego, że w
    Polsce drogi są wolne.

  • 13. Data: 2022-11-27 10:14:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-11-24 o 17:06, ii pisze:

    > Być może w Niemczech wszędzie mają szybkie drogi. Wniosek z tego, że w
    > Polsce drogi są wolne.
    Nie, wniosek jest inny, jest taki że część kierowców u nas to idioci
    którzy ignorują znaki i dlatego trzeba dawać specjalne szykany na drodze
    żeby nie rozjeżdżali ludzi tam pracujących.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2022-11-27 11:32:15
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 27.11.2022 o 10:14, Janusz pisze:

    > Nie, wniosek jest inny, jest taki że część kierowców u nas to idioci
    > którzy ignorują znaki i dlatego trzeba dawać specjalne szykany na drodze
    > żeby nie rozjeżdżali ludzi tam pracujących.

    Jest inny, pracownicy drogowi nie liczą się z kierowcami. Można to
    zaobserwować np:
    - długie zamknięte na potrzeby remontu odcinki dróg na których
    miesiącami nic się nie dzieje,
    - latami nieprostowane koleiny czy muldy
    - pracowników chodzących po jezdni bez patrzenia gorzej niż piesi
    przechodzący na pasach