  • 31. Data: 2023-09-02 19:32:01
    Temat: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 02.09.2023 o 10:54, Jacek pisze:

    > Uczciwie jest dotrzymywać umów. Ale to nie na twój rozum, ącki :)

    Jaka dokładnie ta umowa była?

  • 32. Data: 2023-09-03 16:55:33
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Gdyby była [nie]uczciwa, to gość dostałby wyrok za pajęczarstwo, mocno karane.

    -----

  • 33. Data: 2023-09-03 18:53:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 01.09.2023 16:05, ąćęłńóśźż wrote:
    > Ale uczciwy?
    > Po ile za kWh?

    Nie zrozumiałeś? Prąd "namiotowy" jest bez licznika - masz stałą opłatę
    za dobę, bo nikt się nie spodziewa że przez gniazdo pociągniesz 100kWh w
    tym czasie.

    A cena na "olicznikowanym" nie ma znaczenia. Jeżeli nie odpowiada to
    trzeba "zatankować" gdzie indziej.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 34. Data: 2023-09-04 06:53:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-09-02 o 18:00, ąćęłńóśźż pisze:
    > No zobacz: albo wjechać do namiotu.
    >

    > -----

    Namiotu raczej przez bramkę nie przetransportujesz.

    --
    Pete

  • 35. Data: 2023-09-06 08:32:34
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    A jaki jest bezpiecznik?
    Przy 6 amperach to maksimum 11 kWh przez noc.
    Ile kosztuje 11 kWh w elektrowni i ile kosztuje noc namiotowa na tym polu?
    Ile płaci właściciel dystrybutorów prądu właścicielowi gruntu? Jest w tym interes?

    -----

  • 36. Data: 2023-09-06 10:50:15
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2023 08:32, ąćęłńóśźż wrote:
    > A jaki jest bezpiecznik?
    > Przy 6 amperach to maksimum 11 kWh przez noc.

    Skąd te 6 A wziąłeś? Tesla model 3 z gniazdka "domowego" potrzebuje
    minimum 10A, bo pobiera coś 2kW.

    Skoro ładował, to zakładam że minimum z mocą 2kW.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 37. Data: 2023-09-06 11:03:04
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Skąd te 6 A wziąłeś? Tesla model 3 z gniazdka "domowego" potrzebuje
    > minimum 10A, bo pobiera coś 2kW.

    Skąd to minimum?

  • 38. Data: 2023-09-06 11:40:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2023 11:03, Cavallino wrote:

    > Skąd to minimum?

    Z internetu z forum, nie mam tesli. A skąd założenie że na opisanym
    kempingu było właśnie 6A? Idziemy w kierunku że co prawda kradł, ale
    mało i powoli więc...?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 39. Data: 2023-09-06 11:48:05
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Z internetu z forum, nie mam tesli.

    Ale napisali, że mniej nie przyjmie?

    A skąd założenie że na opisanym
    > kempingu było właśnie 6A?

    A nie wiem, to nie moje było.

    > Idziemy w kierunku że co prawda kradł, ale
    > mało i powoli więc...?

    Nie wiem kto tak idzie, dla mnie to buractwo.
    Podobnie zresztą jak ew. spanie na kampingu w samochodzie, w namiocie.

    Jeśli chodzi o ładowanie bez pozwolenie, to również złodziejstwo.

  • 40. Data: 2023-09-06 12:38:17
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.09.2023 11:48, Cavallino wrote:

    > Ale napisali, że mniej nie przyjmie?