  • 1. Data: 2015-09-01 12:08:25
    Temat: 'Print to Bluetooth' w menu telefonu
    Od: " 666" <...@...6>

    Chciałbym z telefonu coś wydrukować sms, jest w telefonie (Samsung B2710) opcja
    wydrukowania na drukarkę bluetooth (Print to
    Bluetooth), no ale nie mam drukarki bluetooth - czy można to jakoś pecetowo obejść?
    Przykładowo udostępnić przez PC drukarkę przez
    połączenie bluetooth?

  • 2. Data: 2015-09-01 21:59:04
    Temat: Re: 'Print to Bluetooth' w menu telefonu
    Od: "jakson" <j...@e...org>

> [...]
    > mam drukarki bluetooth - czy można to jakoś pecetowo obejść? Przykładowo
    > udostępnić przez PC drukarkę przez połączenie bluetooth?

    Mam jakiegos niedrogiego Brothera i do niego apke (Android) i drukowanie ze
    smartfona dziala.

  • 3. Data: 2015-09-06 10:18:56

    Ale czy to jest drukarka z łączem bluetooth?
    Zdarzają się takie drukarki, ale to raczej egzotyka.

    Poza tym Samsung B2710 to telefon, a nie smartfon.

    Myślałem bardziej o tym, żeby jakoś na lapku z bluetooth zwirtualizować drukarkę (np.
    do pdf) i oszukać telefon.

    -----