  • 1. Data: 2013-08-17 16:52:24
    Temat: Problem z amortyzatorami.
    Od: mankopg <playmankogames@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam nie kupiłem Yamahę DT 50 R z 2005r., zauważyłem że jak podnoszę
    przodnie koło do góry to lagi strasznie tak jakby uderzają. Może jest to
    normalne a może za mało oleju w lagach, nie wiem prosze o pomoc :)

  • 2. Data: 2013-08-17 17:42:44
    Temat: Re: Problem z amortyzatorami.
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "mankopg" <playmankogames@_NOSPAM_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:2e7c597f654d0ef9357a7194ff22a2bb$1@grupy.scigac
    z.pl...
    > Witam nie kupiłem Yamahę DT 50 R z 2005r., zauważyłem że jak podnoszę
    > przodnie koło do góry to lagi strasznie tak jakby uderzają. Może jest to
    > normalne a może za mało oleju w lagach, nie wiem prosze o pomoc :)

    Czy moze tak?:
    Nie witam, nie kupiłem Yamahę DT 50 R nie z 2005r., nie zauważyłem że jak
    nie podnoszę
    nie przodnie koło do nie góry to nie lagi strasznie tak jakby nie uderzają.
    Może nie jest to
    nie normalne a może nie za mało oleju w nie lagach, nie wiem, nie prosze o
    pomoc :)