  • 1. Data: 2014-01-22 13:45:41
    Temat: Problem z drukarka HL-2130 - strony coraz bielsze
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    Witam,
    Mam problem, o ktory nawet nie umiem zapytac Google w poprawny sposob.
    Drukarka laserowa, Brother HL-2130, wydaje sie byc calkiem ok, ale przy
    wiekszych wydrukach kolejne strony sa coraz bielsze, w pewnym momencie
    arkusze wychodza calkiem biale. Gdy dac drukarce odpoczac, wszystko
    wraca do normy bez _zadnej_ ingerencji z mojej strony. Myslalem o
    tonerze, ale wydrukowal dopero ok 500 stron w trybie oszczednym (a wg
    producenta powinien ok 1000 trybie normalnym). Z gory dzieki za sugestie.

    --
    Pozdr