  • 1. Data: 2016-12-30 23:01:56
    Temat: Problem z mikrofonem bluetooth pod W10
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Kupiłem słuchawki z mikrofonem Snopy SNX-BT7 komunikujące się z
    komputerem przez bluetooth. Odtwarzają one dźwięk bez problemu. Niemniej
    jednak mikrofon nie działa mimo iż jest widoczny. W komputerze mam na
    USB moduł bluetooth oznaczony jako CSR 4.0

    Wykonałem dwie próby:

    1. Sparowałem słuchawki Snopy z telefonem - wszystko działa.
    2. Sparowałem z komputerem inne słuchawki bluetooth (Jabra) - działają.

    O co może chodzić?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2016-12-31 02:12:16
    Temat: Re: Problem z mikrofonem bluetooth pod W10
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-12-30 o 23:01, Marek pisze:
> [...]
    >
    > 1. Sparowałem słuchawki Snopy z telefonem - wszystko działa.
    > 2. Sparowałem z komputerem inne słuchawki bluetooth (Jabra) - działają.

    O mikrofon.

    --
    animka

  • 3. Data: 2016-12-31 09:47:39
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-12-30 o 23:01, Marek pisze:

    > O co może chodzić?

    Sprawdź w jakim profilu Bluetooth działa zestaw. Najczęściej jest to:

    -A2DP Advanced Audio Distribution Profile (odsłuch muzyki)
    -HFP (Hands Free Profile) - w tym trybie działa mikrofon.

    Spodziewam się że u Ciebie aktywny jest A2DP, dlatego nie działa
    mikrofon. Sprawdź czy masz więcej niż jedno urządzenie "słuchawkowe"

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Profile_systemu_Blueto
    oth

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2016-12-31 20:30:36
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-31 o 02:12, Animka pisze:

    > O mikrofon.

    Dzięki bardzo za rzeczową, głęboką i mocno filozoficzną odpowiedź.
    Zmusza do przemyśleń nad transcendentalną naturą bytów :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 5. Data: 2016-12-31 20:53:23
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-31 o 09:47, Piotr Rezmer pisze:

    > Sprawdź w jakim profilu Bluetooth działa zestaw. Najczęściej jest to:
    >
    > -A2DP Advanced Audio Distribution Profile (odsłuch muzyki)
    > -HFP (Hands Free Profile) - w tym trybie działa mikrofon.

    Jak to sprawdzić można?

    Zobacz co mam w ustawieniach.

    Dla odtwarzania:
    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7b2xrblZ
    td0loVVk/view?usp=sharing

    Tu słuchawki występują dwojako: jako hands free i jako zwykłe słuchawki.
    Mogę jedynie po nazwie domyślać się co jest co ale we właściwościach
    urządzenia nie dopatrzyłem się czegoś takiego jak nazwa profilu w jakim
    urządzenie działa.

    Zmiana urządzenia domyślnego niczego nie zmienia. Zresztą jest to sekcja
    odtwarzania a nie nagrywania

    Dla nagrywania mam to:
    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7OHZEd0t
    4WVczek0/view?usp=sharing

    W nazwie jest "hands free". Przeglądałem właściwości i... trochę się
    zdziwiłem co wyświetla się pod "jest podłączone". Niby nie jest
    podłączone ale ikona mikrofonu nie jest wyszarzona.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 6. Data: 2016-12-31 23:55:11
    Od: Piotr Rezmer <i...@d...org>

    W dniu 2016-12-31 o 20:53, Marek pisze:

    > W nazwie jest "hands free". Przeglądałem właściwości i... trochę się
    > zdziwiłem co wyświetla się pod "jest podłączone". Niby nie jest
    > podłączone ale ikona mikrofonu nie jest wyszarzona.

    Napisz jeszcze jakiej aplikacji używasz na PC. Skype? Wrzuć zdjęcia
    jakie tam jest ustawione urządzenie.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2017-01-01 20:00:07
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2016-12-31 o 23:55, Piotr Rezmer pisze:

    > Napisz jeszcze jakiej aplikacji używasz na PC. Skype? Wrzuć zdjęcia
    > jakie tam jest ustawione urządzenie.

    Tak, dokładnie o Skyp'a mi głównie chodzi choć nie tylko o niego. Oto
    ustawienia:

    https://drive.google.com/file/d/0B5EZBCDOXXP7WTFYZ1J
    tWFM5OXc/view?usp=sharing

    --