  • 1. Data: 2011-04-14 21:08:44
    Temat: Problem z mod rewrite
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Witam, mam konfigurację mod rewrite, która działa dobrze, czyli przekazuje
    wszystkie parametry do request_uri w PHP, za wyjątkiem istniejących plików
    - jest to przykład domyślnie dodany do Word Press:

    <IfModule mod_rewrite.c>
    RewriteEngine On
    RewriteBase /
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-f
    RewriteCond %{REQUEST_FILENAME} !-d
    RewriteRule . /index.php [L]
    </IfModule>

    Teraz jednak chciałbym osiągnąć to samo działanie, ale w fizycznie
    istniejącym podkatalogu (katalog główny nie ma .htaccess wcale). Czyli to
    co osiągałem za pomocą powyższego skryptu:
    domena.com/mojeparametry
    zmienić w:
    domena.com/nazwakatalogu/mojeparametry
    (index.php i inne pliki znajdują się w katalogu "nazwakatalogu")

    Niestety wtedy ukazuje się strona główna domeny. Próbowałem zmieniać
    RewriteBase, ale bez skutku. Co można zrobić?

  • 2. Data: 2011-04-15 14:44:59
    Temat: Re: Problem z mod rewrite
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Udało się w ten sposób: