  • 41. Data: 2009-02-09 12:55:26
    Temat: Re: [OT] Re: Problem z podpisem HTML - OE
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 09-02-2009 o 10:26:28 fv <f...@c...com> napisał(a):

    [trim]
    > Jak ktoś chce mnie do sprawy włączyć, to musi się ze mną spotkać osobiście albo
    chociaż zadzwonić.

    Eee, jasne. ;) Mam, pracując na stanowisku podobnym do helpdesku
    (wspieram akantow/klientow/dzial "techniczny" w trudniejszych
    kwestiach) zrezygnowac z maila i zapraszac kazdego na kawke? ;)

    Może u niektorych sie to sprawdza, ale nie u mnie. ;)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 42. Data: 2009-02-09 13:32:58
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 09-02-2009 o 13:54:57 fv <f...@c...com> napisał(a):

    > Znajdź trzy miny w poniższym tekście. Trzecia jest trudna.

    Pisałem o toppostowaniu, a nie wstawianiu odpowiedzi gdziekolwiek.

    P.S. Przy toppostowaniu TEŻ da się wycinać niepotrzebne cytaty,
    poprawnie formatować i wywalać sygnaturki. Po prostu kierunek
    jest inny -- cytaty moga byc dluzsze, a to co wazne bedzie
    zawsze pod reka, bo na gorze.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 43. Data: 2009-02-09 15:10:27
    Od: fv <f...@c...com>

    Maciej Łebkowski wrote:

    > Pisałem o toppostowaniu, a nie wstawianiu odpowiedzi gdziekolwiek.

    A ja o tym, że jakiś cwaniak może coś wstawić gdziekolwiek a ty nieświadomie się pod
    tym podpiszesz.
    Nieświadomie, bo nie czytasz całości jaką przesyłasz dalej.

    Nie pisałbym tego, gdybym nie widział na własne oczy.

> [...]
    > poprawnie formatować i wywalać sygnaturki. Po prostu kierunek
    > jest inny -- cytaty moga byc dluzsze, a to co wazne bedzie

    To prawda. Chodzi o to, że istnieje niezwykle silny związek statystyczny a śmiem
    twierdzić, że
    równiez logiczny pomiędzy:
    a) toppostowaniem
    b) brakiem precyzji i logiki w wypowiedzi
    c) brakiem konsekwencji w wypowiedzi, często wielokrotną zmianą zdania w jakiejś
    sprawie
    d) syfem w korespondencji i próbami rozmycia odpowiedzialności, charakterystycznymi
    dla cfaniaczkóf

    Z praktyki zauważam, że zmuszanie ludzi do pisania krótkich i zwięzłych maili
    powoduje, że
    cfaniaczki zmuszeni są do działania "na gembę", co sprawia że w dużej mierze można
    olać ich próby
    uprzykszania nam pracy.

    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 44. Data: 2009-02-09 18:09:54
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 09-02-2009 o 16:10:27 fv <f...@c...com> napisał(a):

    > A ja o tym, że jakiś cwaniak może coś wstawić gdziekolwiek a ty nieświadomie się
    pod tym podpiszesz.

    Nie podpiszę się *pod* tym na pewno. :)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 45. Data: 2009-02-09 18:26:04
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Maciej Łebkowski pisze:
    > Nieprawda. Content jest w postaci (tresc, stopka)+
    > Przy toppostowaniu stopka zostaje na górze.

    A ja myślałem, że gorzej już być nie może :)

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";