  • 1. Data: 2017-10-24 11:15:57
    Temat: Procesor tensorowy
    Od: robot <a...@o...pl>

    Natrafiłem na fajny opis działania nowego procesora tensorowego google.
    Na takich procesorach działa ich program do gry w go AlphaGo Zero.
    Przy okazji jest tam trochę o sieciach neuronowych.

    link:
    https://cloud.google.com/blog/big-data/2017/05/an-in
    -depth-look-at-googles-first-tensor-processing-unit-
    tpu

  • 2. Data: 2017-10-24 20:14:34
    Temat: Re: Procesor tensorowy
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie mógłbyś tak w 3 zdaniach napisać o co chodzi?

  • 3. Data: 2017-10-25 08:12:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2017-10-24 o 20:14, denat 'POPIS/EU pisze:
    > nie mógłbyś tak w 3 zdaniach napisać o co chodzi?

    Ty nawet w trzech nie zrozumiesz więc szkoda klawiatury.

    --
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

  • 4. Data: 2017-10-25 20:43:51
    Od: denat 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    eeeee taaaammmmmmmmmm...
    strzelanie z euro-dupy...