  • 1. Data: 2011-01-25 15:32:17
    Temat: Program do faktur i termodruk
    Od: digitech <b...@z...pl>

    Witam!
    Proszę o pomoc - poszukuję programu do fakturowania, który poradzi sobie
    z wydrukiem tekstowym 80znaków w wierszu. Konkretnie chodzi o druk
    termiczny, ale sedno tkwi w tych 80znakach na linię.

    Eksperymentowałem z programem 'fakturka' - ma on fajny edytor wyglądu i
    rozmieszczenia pozycji na fakturze, ale ma kilka poważnych błędów, robi
    byki w liczeniu vat-u.

    Może ktoś widział, słyszał, albo napisze za $$??

    ps

  • 2. Data: 2011-01-25 16:12:31
    Temat: Re: Program do faktur i termodruk
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-01-25 16:32, digitech pisze:
> [...]
    > byki w liczeniu vat-u.
    >
    > Może ktoś widział, słyszał, albo napisze za $$??

    Większosc uznanych programow ma fajne mechanizmy do raportow. Popytaj
    dealerow komputerowych w twojej okolicy.
    Niestety za program trzeba zaplacic licencje i dealerowi za wdrozenie.
    Na pewno wiecej niz za program 'fakturka'.

    Ciekawi mnie, ile sie spodziewasz za napisanie programu.

  • 3. Data: 2011-01-26 04:25:07
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 17:12:31 +0100, Jacek Czerwinski napisał(a):

> [...]
    > Na pewno wiecej niz za program 'fakturka'.
    >
    > Ciekawi mnie, ile sie spodziewasz za napisanie programu.

    Skoro maske podal $$, to pewnie najwiecej bedzie 99;) Zielonych.

  • 4. Data: 2011-01-26 10:34:46
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-01-26 05:25, Jacek pisze:

    > Skoro maske podal $$, to pewnie najwiecej bedzie 99;) Zielonych.

    Wiesz, wzialem z pewnego znanego portalu ze zleceniami kwote ktora
    zarobili jego uczestnicy, podzielilem przez ilosc zlecen, wyszlo mi 9
    zloty 30 groszy. Ale ta maska rzeczywiscie nie jest przygotowana na grosze.

  • 5. Data: 2011-01-26 13:04:23
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 26.01.2011 05:25, Jacek wrote:

    > Skoro maske podal $$, to pewnie najwiecej bedzie 99;) Zielonych.
    W ten cudowny sposób, większość problemów matematycznych (x=, z=, etc.)
    sprowadziłeś do rozwiązania w postaci nieujemnej liczby całkowitej
    mniejszej od 10.

  • 6. Data: 2011-01-26 13:16:32
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-01-26 14:04, XYZ pisze:
    > W ten cudowny sposób, większość problemów matematycznych (x=, z=, etc.)
    > sprowadziłeś do rozwiązania w postaci nieujemnej liczby całkowitej
    > mniejszej od 10.

    Dlaczego nieujemnej? jak dobry bYznesmen, wpisze sobie kary umowe w umowe ;)

  • 7. Data: 2011-01-26 14:17:49
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 26.01.2011 14:16, Jacek Czerwinski wrote:

    > Dlaczego nieujemnej? jak dobry bYznesmen, wpisze sobie kary umowe w
    > umowe ;)

    Do ujemnych jest maska -x. ;D

  • 8. Data: 2011-01-26 15:38:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 14:04:23 +0100, XYZ napisał(a):

    > W ten cudowny sposób, większość problemów matematycznych (x=, z=, etc.)
    > sprowadziłeś do rozwiązania w postaci nieujemnej liczby całkowitej
    > mniejszej od 10.

    Dlaczego mniejszej od 10, a nie od 99?

  • 9. Data: 2011-01-26 15:44:36
    Od: qwak <q...@w...pl>

    W dniu 26.01.2011 16:38, Jacek pisze:

    > Dlaczego mniejszej od 10, a nie od 99?

    xx=, yy=, ... było by mniejsze od 100

    --
    Piotr Beling - http://qwak.w8.pl http://warcaby.w8.pl http://bcalc.w8.pl
    http://kiedygdzie.co

  • 10. Data: 2011-01-26 16:41:32
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2011 16:44:36 +0100, qwak napisał(a):

    > xx=, yy=, ... było by mniejsze od 100

    Nie tak.
    Chodzilo o maske.
    Takie bylo moje podejscie do '$$'=99 (Maks).