  • 1. Data: 2015-07-23 16:29:11
    Temat: Program do projektowania tuningu motocykli
    Od: Mateusz444400000 <rometogar200plxd11@_NOSPAM_interia.pl>

    W jakim programie najlepiej zaprojektować tuning swojego motocykla?
    Tylko żeby to nie był jakiś photoshop.

  • 2. Data: 2015-07-23 16:45:06
    Temat: Re: Program do projektowania tuningu motocykli
    Od: masti <g...@t...hell>

    http://www.autodesk.pl/products/autocad/overview

    --
    BMW R1100GS '94
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2015-08-01 10:22:38
    Od: ARQ <n...@f...everyone.com>

    W dniu 2015-07-23 o 16:29, Mateusz444400000 pisze:

    > W jakim programie najlepiej zaprojektować tuning swojego motocykla?
    > Tylko żeby to nie był jakiś photoshop.

    www.solidworks.com
    cieszesiezemoglempomoc

    Najlepszym programem jest twoja mózgownica - żaden soft za ciebie nic
    nie wymyśli.

    --
    ARQ
    enduro