  • 1. Data: 2014-03-21 10:41:56
    Temat: Programista PHP - Łódź
    Od: a...@g...com

    Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma prowadząca działalność w
    zakresie usług informatycznych, która aktualnie poszukuje do swojego zespołu
    kandydatów na stanowisko:

    PROGRAMISTA PHP
    Miejsce pracy: Łódź

    Jeśli posiadasz:

    Wykształcenie wyższe (informatyka, elektronika lub kierunki pokrewne),
    Znajomość programowania PHP,
    Doświadczenie w programowaniu obiektowym i proceduralnym,
    Dobrą znajomość CSS i JavaScript (praca z framework'ami tych języków),
    Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (czytanie,
    mówienie),
    Znajomość innego języka programowania (Perl, Python) oraz relacyjnych baz danych
    MySQL,
    Jesteś osobą komunikatywną, potrafisz pracować w zespole, jesteś kreatywny/a i
    samodzielny/a

    - czekamy na Twoją aplikację! Prześlij swoje CV na adres email:
    r...@t...pl (w tytule maila podając nazwę stanowiska).

    Nasz Klient oferuje pracę w dynamicznie zarządzanym i rozwijającym się młodym
    zespole, dostęp do najnowszych technologii w zakresie telewizji cyfrowej oraz
    telewizji internetowej i mobilnej, pracę nad rozwojem platformy intranetowej
    wspomagającej pracę firmy oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

  • 2. Data: 2014-03-21 12:00:22
    Temat: Re: Programista PHP - Łódź
    Od: Exe Very Cute <k...@p...onIet.pl>

    W dniu 2014-03-21 10:41, a...@g...com pisze:
    > Naszym Klientem jest dynamicznie rozwijająca się firma prowadząca działalność w
    zakresie usług informatycznych, która aktualnie poszukuje do swojego zespołu
    kandydatów na stanowisko:
    [8<]
> [...]
    wspomagającej pracę firmy oraz możliwość dalszego rozwoju zawodowego.

    Ale jakąś kasę też, czy nie..?

    Pozdr
    Exe Very Cute

  • 3. Data: 2014-03-24 09:05:49
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu piątek, 21 marca 2014 10:41:56 UTC+1 użytkownik a...@g...com napisał:

> [...]
    kandydatów na stanowisko:

    > - czekamy na Twoją aplikację! Prześlij swoje CV na adres email:

    No tak, znowu jakiś horwat szuka Leszków.

    Nie interesowałem się jak to działa na zachodzie
    ale coś mi się zdaje, że tam mówią proszę złożyć
    swoje cv tylko w sytuacjach kiedy naprawdę potrzebują
    pracowników. Jak nie potrzebują to nie zbierają niepotrzebnych
    informacji.

    A u tych wszystkich bidoków nawet na danych chcą robić
    interesy zbierając te śmieci i wykorzystując je do spamu.

    Dobra firma sama się ogłasza i rekrutuje, a jak wykorzystuje
    pośrednika to musi, napewno musi to być jakiś chachment.

    Andrzej.