    From: Gusioo <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Proszę o potwierdzenie - masa przy rozruszniku
    Date: Tue, 2 Mar 2010 08:30:28 -0800 (PST)

    Witam,

    Swego czasu opisałem na Grupie swoje "przygody" z niezapalającym
    samochodem, w telegraficznym skrócie: po przekręceniu kluczyka w
    pozycję "zapłon" zapalają się kontrolki, wskaźnik paliwa idzie w górę,
    pompa podaje paliwo. Przekręcam kluczyk i cisza; nic nie cyka, nic nie
    przeciąga, rozrusznik kompletnie milczy, kontrolki NIE przygasają, nic
    się nie dzieje.

    Początkowo podejrzana była stacyjka, przy okazji wymieniłem
    akumulator, ale cały czas stawałem gdzieś i musieli mnie holować. W
    końcu po którymś razie zaprzyjaźniony mechanik zabrał się za samochód.
    Stwierdził, że masa przy rozruszniku była tak "zasyfiona", że samochód
    nie miał prawa zapalać.

    Tyle historii, teraz mam pytanie do Was: czy faktycznie to mogło być
    powodem niezapalania samochodu? Od tego momentu jakby się uspokoiło,
    ale nadal trochę niepokoju pozostało.

    Samochód: Renault Megane ('96) (K7M, B0AF).

    Dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam,
    Jacek.

    --