  • 1. Data: 2011-06-11 08:54:13
    Temat: Przedawniony motocykl z salonu ?
    Od: Ferago <a...@k...pl>

    Witam. Mam możliwość kupna nowego motocykla który ma już ze sześć lat.
    W tym czasie stał w salonie za granicą i w końcu wg tamtejszego prawa
    miał trafić do kasacji. Motocykl jest nowy, nie był zalewany płynami.
    Jest to Honda CBR 600 RR.

    Proszę napiszcie mi jakie powinienem mieć obawy co do tego motocykla ?

  • 2. Data: 2011-06-11 09:03:15
    Temat: Re: Przedawniony motocykl z salonu ?
    Od: Ferago <a...@k...pl>

    On 11 Cze, 10:54, Ferago <a...@k...pl> wrote:
> [...]
    > Jest to Honda CBR 600 RR.
    >
    > Proszę napiszcie mi jakie powinienem mieć obawy co do tego motocykla ?

    Chciałem zaznaczyć że taką historię usłyszałem od znajomego, natomiast
    nie dopytywałem się właściciela ponieważ wole dowiedzieć się czegoś
    więcej o takich okazjach zanim się tam wybiorę.

  • 3. Data: 2011-06-11 10:53:47
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ferago" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    >Proszę napiszcie mi jakie powinienem mieć obawy co do tego motocykla ?

    nie kupuj. Ja kupie :-)

    b.

  • 4. Data: 2011-06-11 20:18:12
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    cos mi tu smierdzi
    od kiedy ktos nakazuje kasowanie niesprzedanego po 6 latach auta/motoru?

  • 5. Data: 2011-06-12 06:30:32
    Od: "Majak" <d...@o...pl>

[...]

    I dlaczego nie był zalewany płynami ?
    Jak kupiłem za wielką wodą R6 to przyszła fabrycznie zapakowana i wszystko
    było . Wystarczyło
    ja letko skręcić i OGNIA.
    No dobra, na początku to ogieńka.
    No chyba , że tak to YAMAHY mają.
    Pozdrawiam
    Maciek

  • 6. Data: 2011-06-13 11:21:51
    Od: Ferago <a...@k...pl>

    No właśnie, nie wiem co o tym myśleć :( Widzę też podobnej historii
    motocykl na aukcji.
    Da się te motocykle jakoś sprawdzić po numerach w salonie/serwisie
    Hondy ?