  • 1. Data: 2014-07-25 14:10:28
    Temat: Przedłużacz USB
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    Kupiłem przenośną nagrywarkę Blu Ray Panasonic UJ-260. Ma bardzo
    króciutki kabel. Wziąłem przedłużacz, po podłączeniu świeciła się dioda
    ale nie było widać dysku. Bez przedłużacza widać.
    Pytanie: czy musi być krótki, czy to przedłużacz USB starego typu i czy
    można dostać nowy, który by pasował do nagrywarki? Nie musi być bardzo
    długi, ale by choć trochę przedłużył.

  • 2. Data: 2014-07-25 14:37:19
    Temat: Re: Przedłużacz USB
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 2014-07-25 14:10, Borneq pisze:
> [...]
    > Pytanie: czy musi być krótki, czy to przedłużacz USB starego typu i czy
    > można dostać nowy, który by pasował do nagrywarki? Nie musi być bardzo

    Musi wspierać USB 2.0. Głównie chodzi o spadek napięcia na żyłach
    zasilających przy obciążeniu dużym prądem (USB 2.0 dopuszcza 500mA). "Na
    oko" takie kable różnią się tym, że są grube, ale najlepiej żeby był
    jakiś markowy i żeby było wyraźnie napisane (na opakowaniu kabla, a nie
    na etykietce gdzieś w sklepie) USB 2.0. No i raczej krótki.

  • 3. Data: 2014-07-25 14:56:09
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-25 14:37, mirekc pisze:
> [...]
    > jakiś markowy i żeby było wyraźnie napisane (na opakowaniu kabla, a nie
    > na etykietce gdzieś w sklepie) USB 2.0. No i raczej krótki.

    A jeszcze chyba jest USB 3.0, to jeszcze coś innego?

  • 4. Data: 2014-07-25 15:18:46
    Od: Chris <a...@g...pl>

> [...]
    > Pytanie: czy musi być krótki, czy to przedłużacz USB starego typu i czy
    > można dostać nowy, który by pasował do nagrywarki? Nie musi być bardzo

    Na 90% musisz mieć kabel 1xUSB (do napędu) <> 2xUSB (dane + zasilanie)
    do kompa.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-07-25 15:37:34
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Tak, kup przedłużacz USB 3.0, są znacznie lepsze.
    BTW też mi dali do nagrywarki kabelek krótki jak ... ;-)

    -----

  • 6. Data: 2014-07-25 15:47:41
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-25 15:18, Chris pisze:
    > Na 90% musisz mieć kabel 1xUSB (do napędu) <> 2xUSB (dane + zasilanie)
    > do kompa.
    Jest tylko jeden kabelek zasilający z danymi

  • 7. Data: 2014-07-26 07:24:15
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    Czy przedłużasz ten kabel przedłużką (u mnie to trudne gdyby chodziło o "zwykłą"
    przedłużkę, bo wejście w moim napędzie Lacie jest
    miniUSB), czy zastępujesz ten kabel innym kablem?

    -----

  • 8. Data: 2014-07-26 09:29:20
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-07-26 07:24, 666 pisze:
    > Czy przedłużasz ten kabel przedłużką (u mnie to trudne gdyby chodziło o
    > "zwykłą" przedłużkę, bo wejście w moim napędzie Lacie jest miniUSB), czy
    > zastępujesz ten kabel innym kablem?

    Raczej przedłużacz, bo wejście do napędu jest kwadratowe i nie wiem czy
    będzie taki kabel

  • 9. Data: 2014-07-26 12:10:41
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sat, 26 Jul 2014 09:29:20 +0200, Borneq napisał(a):
    > Raczej przedłużacz, bo wejście do napędu jest kwadratowe i nie wiem czy
    > będzie taki kabel

    Nie baw się przedłużaczami, tylko kup dobrej jakości kabel o właściwej
    długości i z właściwymi wtyczkami.

  • 10. Data: 2014-07-26 12:45:29
    Od: " 666" <n...@d...spamerow>

    I powiem Ci szczerze, że kabla z wtykiem męskim A na jednym końcu, wtykiem męskim B
    na drugim końcu i dodatkowym wtykiem
    (rozgałęzienie) do zasilania to jeszcze na oczy nie widziałem.

    -----