  • 1. Data: 2010-10-01 15:36:13
    Temat: Przejazd przez Moskwę
    Od: Contravene <c...@i...pl>

    Hmm, http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0 (http://www.youtube.com/watch?
    v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded)

    Pozdrawiam,
    Contravene
    VFR V-TEC

  • 2. Data: 2010-10-01 16:26:02
    Temat: Re: Przejazd przez Moskwę
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-01 17:36, Contravene pisze:
    > Hmm, http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0 (http://www.youtube.com/watch?
    > v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded)

    Ja bym sie tak w niktorych miejscach nie odwazyl, np: omijac samochod
    tuz przed przejsciem dla pieszych, ale ja jezdze jak baba :-)
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 3. Data: 2010-10-01 17:43:53
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    hehe... dobre.
    Dawno nie widzialem dobrego kawalka, a ten byl super.
    :)
    Erg

  • 4. Data: 2010-10-01 18:32:58
    Od: xwx <x...@g...com>

    On 1 Paź, 19:43, "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:
    > Użytkownik "Michał V-R" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:i8522s$p3h$1@inews.gazeta.pl...

    Przejaw skrajnego debilizmu,braku wyobraźni i nieodpowiedzialności. A
    potem czytam jakieś brednie w stylu "co na to PoRD" albo "zginął
    biedaczek". Pal licho tego idiotę/tę idiotkę, najbardziej żal mi tych,
    którym takie indywidua robią krzywdę. Dziwię się natomiast tym, którzy
    myślą, że to naprawdę takie cool:/
    Żenada.
    @Michał V-R - czy naprawdę uważasz, że takie zachowanie to kwestia
    odwagi i bycia bardziej męskim?

    Pozdrawiam motocyklistów. Posiadaczom się nie kłaniam.

  • 5. Data: 2010-10-01 19:37:50
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    xwx napisał(a):
> [...]
    > biedaczek". Pal licho tego idiotę/tę idiotkę, najbardziej żal mi tych,
    > którym takie indywidua robią krzywdę. Dziwię się natomiast tym, którzy

    Ja tam nie będę moralizować bo dobrze jeździć motocyklem nie potrafię.
    Ot tylko turystycznie i emerycko w zakrętach...
    Ale toż to matuszka rasija - tam więcej desperatów niż u nas obywateli...

    --
    M.

  • 6. Data: 2010-10-01 20:07:35
    Od: Bartek <b...@g...com>

    On 1 Paź, 17:36, Contravene <c...@i...pl> wrote:
    > Hmm,http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0(http://www.youtub
> [...]

    Ogląda się to trochę jak grę komputerową - z oczekiwaniem na jakiś
    samochód nagle zmieniający pas, wstrząs kamery, krew zalewająca obraz
    od góry, "game over player 1 - insert coin to continue". Podejrzewam
    jednak, że gość na tej R1 miał tylko jedną monetę.

    Pozdrawiam,
    Bartek
    CBF600NA

  • 7. Data: 2010-10-01 20:28:35
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Paź, 17:36, Contravene <c...@i...pl> wrote:
    > Hmm,http://www.tinyurl.pl?INXIQcd0(http://www.youtub
    e.com/watch?
    > v=XihQeZpwqpE&feature=player_embedded)

    Przecież to średnio rozgarnięta maupa zobaczy, że filmik jest
    przyśpieszony. Wystarczy popatrzeć jak gościowi ciuchy łopoczą czy
    kółeczko od kluczyków w stacyje.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 8. Data: 2010-10-01 20:34:39
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    .googlegroups.com...
> [...]
    Przecież to średnio rozgarnięta maupa zobaczy, że filmik jest
    przyśpieszony. Wystarczy popatrzeć jak gościowi ciuchy łopoczą czy

    Ciiiii.... miales nie mowic!
    :)

    Erg

  • 9. Data: 2010-10-01 21:56:20
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 1 Paź, 22:34, "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:

    > Ciiiii.... miales nie mowic!
    > :)

    A co czytałbyś później ten 200-postowy flejm? Dwa wątki o dupie
    marynie na tydzień to stanowczo za dużo.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2010-10-01 22:16:27
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.10.2010 AZ <a...@g...com> napisał/a:
    > Przecież to średnio rozgarnięta maupa zobaczy, że filmik jest
    > przyśpieszony. Wystarczy popatrzeć jak gościowi ciuchy łopoczą czy
    > kółeczko od kluczyków w stacyje.

    Wygląda na przyśpieszony, ale nie jakoś dramatycznie. Tak czy inaczej w
    takiej jeździe, zwykły fart ma już spore znaczenie.

    --
    kakmaratgmaildotcom