  • 1. Data: 2016-11-03 21:17:58
    Temat: Przejsciówka z Vesa 100x200mm (200x200m) uchwyt na 400x400mm monitor (TV).
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Potrzebuję na dobrym jakościowo uchwycie ściennym o rozstawie śrub Vesa 100x200mm (i
    200x200m z adapterem) i co ważne już zamocowanym w ceglanej otynkowanej ścianie
    (nośność uchwytu do 20 kg) powiesić monitor (telewizor ok. 14 kg) z rozstawem otworów
    z tytłu Vesa 400x400m.
    Polecicie jakąś rozsądną przejściówkę (blachę, pająka czy co tam wymyślili) ze
    100x200 (lub z 200x200) na 400x400?
    Jakiś tani uchwyt do skanibalizowania?

  • 2. Data: 2016-11-04 09:05:31
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Thu, 3 Nov 2016 21:17:58 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> [...]
    z tytłu Vesa 400x400m.
    > Polecicie jakąś rozsądną przejściówkę (blachę, pająka czy co tam wymyślili) ze

    Ja użyłem w tym celu kawałka blachy z otworami - nie wiem, jak się to
    fachowo nazywa, pierwotnie chyba miało służyć do montażu więźby dachowej,
    czy innych prac ciesielskich. Kupione w sklepie żelaznym za kilka złotych.
    Do wyboru były przeróżne rozmiary i kształty.

    O, coś takiego:
    http://www.technikizamocowan.polish.ru/img/PLYTKAPER
    FOROWANA.jpg

    Z tyłu, pomiędzy ekranem i ścianą i tak tego nie widać.

    --
    Yakhub

  • 3. Data: 2016-11-08 10:05:35
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 04.11.2016 o 09:05, Yakhub pisze:

> [...]
    > http://www.technikizamocowan.polish.ru/img/PLYTKAPER
    FOROWANA.jpg

    > Z tyłu, pomiędzy ekranem i ścianą i tak tego nie widać.

    a ja miałem kawałek bednarki, trzyma się idealnie :)

    Łukasz