  • 1. Data: 2012-03-02 00:21:58
    Temat: Przelewy sms orange na allegro to żadna okazja! ;)
    Od: Kordi <k...@g...com>

    Witam,

    Dawnno tu nie pisałem...

    Może przyda się komuś kto ma prepaid orange. Krótkie wyjaśnienie
    dlaczego przelewy sms z allegro to, żadna okazja... Zaznaczam, że
    jeszcze nie testowałem, że wszystko działa jak należy i będę to robił
    w sobotę... dlaczego w sobotę? Poczytajcie:

    Zakładam taryfę orange go (każda inna też może być - różnić się będzie
    tylko bonusami).

    Kupujemy na allegro dwie zdrapki 25 zł i 100 zł (jedna za 23 zł druga
    za 93 zł). Nasz wydatek to: 116 zł.

    Aktywujemy następujące promocje: masz za staż, skarbonka, sobota,
    minuty za minuty, co druga minuta gratis, hiperodnowa, pogadajcie
    sobie, minuty za minuty

    Następnie ładujemy konto zdrapką 23 zł i w sobotę zdrapką 100 zł.

    Co dostajemy w zamian: 25 zł z pierwszego doładowania, 100 +110 zł z
    drugiego, 10-30 zł z masz za staż (w zależności od stażu w sieci - ja
    mam 3 lata, więc dla przykładu uwzględnie 30 zł), 6,25 zł na skarbonkę
    (9,4 jeżeli przelejmy na konto promocyjne), 120 minut do wszystkich
    sieci z promocji - minuty non stop (warte są one 120 x 0,29 gr = 34,8
    zł)

    Podliczmy wydaliśmy: 116 zł
    Dostajemy doładowania warte: 219 zł

    Inaczej mówiąc za każdą złotówkę wydaną dostajemy 1,88 zł w
    doładowaniach. (Tylko skarbonkowe doładowania są na koncie
    promocyjnym, jeżeli się nie mylę)

    Do tego jeszcze są bonusy: 60 dni bezpłatnych rozmów na 3 numery w
    orange w promocji pogadajcie sobie, co drugą minutę gratis i trochę
    darmowych minut do orange z hiperodnowy i minuty za minuty.

    Trochę to skomplikowane, ale mi się i tak podoba :).

    Większość z podanych promocji NIE DZIAŁA Z PRZELEWAMI SMS. Stąd też
    tytuł mojego tematu.

    Pozdrawiam,
    Kordi

  • 2. Data: 2012-03-02 09:10:41
    Temat: Re: Przelewy sms orange na allegro to żadna okazja! ;)
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Kordi pisze:
> [...]
    >
    > Trochę to skomplikowane, ale mi się i tak podoba :).
    >

    > Większość z podanych promocji NIE DZIAŁA Z PRZELEWAMI SMS. Stąd też

    :)
    Właśnie parę dni temu zacząłem się zgłębiać w promocje Oranga, po paru
    latach z abo powrót do prepaida i od razu przypomniały mi się Twoje
    posty sprzed 5-6 lat o Orangu... No i masz.. jak na zamówienie :)
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-03-02 12:13:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "osiek" napisał w wiadomości
    Kordi pisze:
> [...]

    A jak obecnie z terminem waznosci na srodkow na tym promocyjnym koncie
    ?

> [...]
    >paru latach z abo powrót do prepaida i od razu przypomniały mi się
    >Twoje posty sprzed 5-6 lat o Orangu... No i masz.. jak na zamówienie

    A jak pisze jaki to klopot utrzymac telefon wnuczka/babci/dziecka to
    mnie zakrzykuja.

    A tu prosze - czytac te wszystkie promocje, sprawdzac co miesiac,
    pilnowac zeby termin nie przepadl ...

    J.

  • 4. Data: 2012-03-02 12:20:54
    Od: Kordi <k...@g...com>

    On Mar 2, 10:10 am, osiek <o...@g...pl> wrote:

> [...]
    > latach z abo powrót do prepaida i od razu przypomniały mi się Twoje
    > posty sprzed 5-6 lat o Orangu... No i masz.. jak na zamówienie :)

    :)

    Też się właśnie przesiadłem z Abo i nigdy więcej do Abo nie wrócę. We
    wrześniu po odejściu z firmy przejąłem służbowy numer z taryfą
    korporacyjną... W ciągu 4 miesięcy miałem do niego 5 zasadnych
    reklamacji. Raz nawet z powodu błedu w systemie zablokowali mi
    wychodzące, bo pakiet internetowy nie włączył się na czas i system
    pokazał, że nabiłem w ciągu 1 dnia 1000 zł rachunku... szkoda
    gadać....

    Teraz mam kartę, więc tez zacząłem się w to zagłębiać i mogliby to w
    orangu uprościć. Spędziłem pół dnia rozgryzając wszystkie promocje.
    Dla każdej taryfy mają ich po 20! kto się niby ma w tym połapać??
    Gdyby nie to, że T-mobile nie ma w proepaidzie żadnej sensownej opcji
    na internet, to długo bym się nie zastanawiał i zmienił na Tak Tak'a
    (i ładował konto jak się pojawi promocja z powójnym doładowanie -
    średnio jest ze 3 razy w roku). No, ale że tak tak śpi z internetem,
    to zostął mi orange. Całość wychodzi sensownie, ale ile kombinacji po
    drodze... ehhh.

  • 5. Data: 2012-03-02 12:23:12
    Od: Kordi <k...@g...com>

    On Mar 2, 1:13 pm, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > mnie zakrzykuja.
    >
    > A tu prosze - czytac te wszystkie promocje, sprawdzac co miesiac,

    Też mi się te kombinacje nie podobają, ale nie znalazłem żadnej innej
    oferty gdzie miałbym w prepaidzie w sensownej cenie minuty i internet
    w telefonie.

    Przy tych kombinacjach minuta rozmowy wychodzi około 15gr średnio do
    wszystkich a pakiet 500 Mb kosztuje jakieś 8 zł.

  • 6. Data: 2012-03-02 15:44:14
    Od: "Darek " <d...@N...gazeta.pl>

    > Co dostajemy w zamian: 25 zl z pierwszego doladowania, 100 +110 zl z
    > drugiego

    Chyba 100 + 10 a nie 100 +110?

  • 7. Data: 2012-03-02 16:14:45
    Od: Tomaszek <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2012-03-02 13:13, J.F pisze:
    > A jak obecnie z terminem waznosci na srodkow na tym promocyjnym koncie ?

    Jaki to język w którym ty piszesz?

    > A tu prosze - czytac te wszystkie promocje, sprawdzac co miesiac,
    > pilnowac zeby termin nie przepadl ...

    Nadal nie wiem w jakim języku piszesz...

  • 8. Data: 2012-03-04 18:28:11
    Od: ABCD <a...@g...pl>

    W dniu 2012-03-02 01:21, Kordi pisze:
> [...]
    > jeszcze nie testowałem, że wszystko działa jak należy i będę to robił
    > w sobotę... dlaczego w sobotę? Poczytajcie:

    Przelewy SMS w obecnej postaci już niedługo się skończą. Dokładnie z
    końcem marca.
    Będzie można przelać tylko 10zł miesięcznie.

  • 9. Data: 2012-03-04 18:29:07
    Od: ABCD <a...@g...pl>