  • 11. Data: 2022-05-05 15:57:11
    Temat: Re:Re:Re:Przeniesienie danych między dwoma androSraj'ami
    Od: Personalidade Onisciente <p...@l...net.invalid>

    1634Racine wrote...
    > w przypadku gdy router WYL i opcja wifi WYL/WL
    > albo:
    > router WL i opcja wifi WYL/WL

    Jeśli bezprzewodowa metoda nie skutkuje, to pozostaje przewodowa.

    Kabel 'usb' (z pasującymi do teleSraj'ow wtykami) z przekładką (po
    jevvsku: 'twisted pair' (para nadawcza do pary odbiorczej i w drugą
    stronę odbiorcza do nadawczej)).

    Można użyć 'usb' rozdzielacz/koncentrator (po jevv'sku 'usb hub') z
    pełnym/gwarantowanym połączeniem między portami (gniazdami 'usb') i
    dwa typowe kable 'usb' (do ładowania i transferu danych).

    A propos - nie znam przypadków aby transfer za pomocą sSS się
    nie powiódł (bezprzewodowo czy przewodowo).

    --
    Personalidade Onisciente

    https://youtu.be/p62cTYszOFg <-- Najparszywsze miejsce na świecie

    https://wsws.org/pl/articles/2022/03/25/roma-m25.htm
    l <-- Rezuny!

    https://youtube.com/watch?v=mS5OVRr5yl4&t=233s <-- !

    https://bit.ly/3NX8GUV <-------- Rzeźnicy

    https://postimg.cc/cKh8Pq83 <--- Mordercy

    https://youtu.be/LaYDcO_tEV4 <-- Wydupceni na sucho

    https://youtu.be/LEFsYlpck6U <-- USrael pod obstrzałem

    https://youtu.be/2o-Ngr_x_HA <-- USraeleskie dezinformacje

    https://bit.do/ukrainski_mafionacizm <-- gangsterski kapitalizm!

    https://bit.do/ukrainskie-ludobojstwo-na-polakach <-- !!!

    ??

  • 12. Data: 2022-05-05 18:54:04
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Personalidade Onisciente w news:t50l3n$8il$1@gioia.aioe.org
> [...]
    > pełnym/gwarantowanym połączeniem między portami (gniazdami 'usb') i
    > dwa typowe kable 'usb' (do ładowania i transferu danych).

    jesli juz - a sprawa nie jest az tak bardzo cito - to postaram sie
    rozkminic bezprzewodowo. Pewnie nie uda sie, ale who knows. Przewodowo to
    wyprawa po wwa po kable, bleee :)

    > A propos - nie znam przypadków aby transfer za pomocą sSS się
    > nie powiódł (bezprzewodowo czy przewodowo).

    fakt, to ciekawa sprawa.
    A taki pclone [od huawei] pokazuje, ze bez problemu przeniesie. Wiecej: daje
    proste info,ze moze tak, albo tak; i np. tu masz kod qr na jednym tele,
    zeskanuj go drugim tel. - tele polacza sie. I lacza sie do licha. Dlaczego
    ss cuduje?
    pewnie skoncze na pclone.

  • 13. Data: 2022-05-06 15:46:49
    Temat: Re: Przeniesienie danych za pomoca Smart Switch (samsung j3 -> huawei mate 10 pro)
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 03.05.2022 o 18:29, m4rkiz pisze:

    > a jesteś pewien że ta apka umożliwia wyprowadzkę z samsunga?

    Tak. Pod warunkiem, że przeprowadzka następuje na samsunga. :D
    Aplikacja od Huwei umożliwia migrację z dowolnego aparatu do telefonu
    Huawei.
    Aplikacja od Samsunga umożliwia migrację z dowolnego aparatu do telefonu
    Samsung.
    Ot, cała tajemnica.
    Odwrotnie się nie da.

    --
    -
    Akarm

  • 14. Data: 2022-05-06 17:42:41
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Akarm w news:627526ca$0$485$65785112@news.neostrada.pl
    > Tak. Pod warunkiem, że przeprowadzka następuje na samsunga. :D
    > Aplikacja od Huwei umożliwia migrację z dowolnego aparatu do telefonu
    > Huawei.

    wszystko - czyli moj przypadek :) - wskazuje na to, ze tak jest w istocie.
    zaprzeczyc temu moze ktos,kto zrobil sukcesowy transport przy pomocy ss:
    "x" --> "y",gdzie y nie byl samsungiem.
    (z innej www: jakos nie moge znalezc w sieci *firmowego* stanowiska, ktore
    to potwierdza...)

  • 15. Data: 2022-05-08 14:31:52
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    1634Racine w news:62713024$0$450$65785112@news.neostrada.pl
> [...]
    > Jaki problem:
    > na obu tel. komunikat,ze nie moga sie polaczyc, tzn ,,upewnij sie, ze maja
    > polaczenia z ta sama wifi" . Ot, cala wiedza.
    > Czyli ponoc latwe tym softem przeniesienie danych - nie udaje sie.
    > Ja sadze, ze popelniam jakis bardzo elementarny, kardynalny blad, typu:
    > gdzies/cos nie jest wlaczone - jakas funkcja/usluga, albo na obu tel.
    > albo na ktoryms z nich... Ale tez o nic nie jest wolane.
    > Moze ktos to trenowal i dodatkowo wie, o co zadbac (w sensie: konieczne
    > uslugi, samsung + huawei)? [od razu uprzedzam: sieciowe instrukcje

    w koncu: jakos tam udalo sie przeniesc przy pomocy phone clone (z huawei).
    Teraz w nowym tel. huawei trzeba to wszystko "wyheblowac", widze, ze i
    przekopiowac na piechote to i owo, bo p.clone nie transportuje np. z karty
    sd wszystkiego, co na niej jest; bierze foto, cos tam jeszcze, cos tam
    jeszcze (chyba zabral sprawy typu multimed.), ale innych katalogow z jakimis
    plikami (np. *.apk lezace sobie jako archiwum) to juz omija. Co do app.
    zainstal. w wyjsciowym samsungu: nie wiem,czego powinienem oczekiwac,
    czyli - co jest teoret. mozliwe, w kazdym razie app. sa "przeniesione" w tym
    sensie, ze mozna je uruchamiac, ale nie sa skonfigurowane w docelowym
    huawei, robote konfig. trzeba powtorzyc... Moze to norma, nie wiem. Wiecej:
    porownac z smart switch oczywiscie nie moge.
    konkluzja: po przeniesieniu danych jest troche roboty,wiecej niz
    podejrzewalem....