  • 1. Data: 2011-02-19 16:04:59
    Temat: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czy zna ktoś takie urządzenie jak to:
    http://www.cradlepoint.com/products/phs300-personal-
    wifi-hotspot-3g4g
    tylko żeby nie trzeba było wtykać mu w USB modemu GSM
    tylko aby zadowolił się kartą sim mając modem GSM wbudowany?
    Zależy mi na tym, aby urządzenie pracowało na baterii i mogło być
    noszone gdzieś w kieszeni czy w schowku w aucie udostępniając internet
    dla mnie i moich znajomych z laptopem np. w czasie podróży...
    Znalazłem takie cóś, ale to nie jest zdaje się klasa GSM tylko coś innego:
    "Sierra Wireless SWW8013G4G 3G Mobile Hotspot"

    Co możecie polecić dla GSM?

  • 2. Data: 2011-02-19 16:09:15
    Temat: Re: Przenośny, osobisty WiFi hotspot?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 10:04:59 -0600, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Znalazłem takie cóś, ale to nie jest zdaje się klasa GSM tylko coś innego:
    > "Sierra Wireless SWW8013G4G 3G Mobile Hotspot"

    Dowolny telefon z Androidem 2.2 lub wyższym ;)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 3. Data: 2011-02-19 16:14:00
    Od: Patryk <y...@o...pl>

    W dniu 2011-02-19 17:04, Pszemol pisze:

    > Co możecie polecić dla GSM?

    Huawei E5 lub jego mutacje.
    Mam, doskonale się spisuje.

  • 4. Data: 2011-02-19 16:45:03
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

> [...]
    > noszone gdzieś w kieszeni czy w schowku w aucie udostępniając internet
    > dla mnie i moich znajomych z laptopem np. w czasie podróży...

    Samsung Wave 723.
    "Wbudowany Router Wi-Fi (do 3 urządzeń)"

    JoteR

  • 5. Data: 2011-02-19 20:00:08
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Patryk wrote:
    > Huawei E5 lub jego mutacje.
    > Mam, doskonale się spisuje.

    Popieram przedmówcę. E5 z Ery (bo bez simlocka) lub analogiczny z Play
    (tylko, że nie ma wyświetlacza, a tylko diodki - poza tym to to samo).
    Dodatkowo można objerzeć znacznie droższego MiFi 2325 - jest w Plusie.

    Jakub

  • 6. Data: 2011-02-20 07:50:19
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    > Znalazłem takie cóś, ale to nie jest zdaje się klasa GSM tylko coś innego:
    > "Sierra Wireless SWW8013G4G 3G Mobile Hotspot"

    Podepne się, czy jakiś soft umożliwi takie funkcjonowanie telefonu z WM?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 7. Data: 2011-02-20 08:12:57
    Od: BAREK <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > Co możecie polecić dla GSM?
    Podepne się, czy jakiś soft umożliwi takie funkcjonowanie telefonu z WM?
    Czy są takie urządzenia dodatkowo z potem LAN?

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 8. Data: 2011-02-20 09:22:07
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    BAREK pisze:
    wifi-hotspot-3g4g

    > Podepne się, czy jakiś soft umożliwi takie funkcjonowanie telefonu z WM?
    > Czy są takie urządzenia dodatkowo z potem LAN?

    Są takie programy pod wm, który "zamieniają" internet gsm na internet
    wifi. conajmniej jeden działa (nazwa: wi fi router), ale jest płatny,
    wiec ograniczyłem sie do testów.
    ToMasz

  • 9. Data: 2011-02-20 10:29:56
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2011-02-20 09:12, BAREK pisze:

    > Podepne się, czy jakiś soft umożliwi takie funkcjonowanie telefonu z WM?
    > Czy są takie urządzenia dodatkowo z potem LAN?

    Edimax 36-6200N

  • 10. Data: 2011-02-20 14:49:18
    Od: "Alexy" <a...@o...com.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:ijqqer$vi8$1@news.onet.pl...

    > Edimax 36-6200N

    Edimax 3G-6200n
    Swoją drogą w Orange jest ZTE MF612 , który jest routerem LAN i WLAN z
    wbudowanym modemem GSM 3G.
    Szkoda tylko, ze nie obsługuje dodatkowo CDMA, a tylko WCDMA. Wtedy byłby
    wypas.