  • 1. Data: 2012-02-13 09:29:00
    Temat: Przesiadka symbian android
    Od: " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    Używam Noki N85, ale juz chyba czas kupić sobie nową zabawkę. Wybór padł na
    Galaxy S2 i teraz pytania:

    - jak to jest z internetem - czy androidy "same" się łączą, czy też można
    jakoś nad tym zapanować, mam co prawda duży pakiet, ale jakoś niekomfortowo
    się czuję, jak telefon robi coś za mnie. W symbianie nie było problemów, ale z
    tego co widzę na grupie to sporo osób jest zaskakiwana tym faktem. Z czego to
    wynika - ich lamerstwa i braku zrozumienia instrukcji, czy też rzeczywiście
    jest problem?

    - czy w wymienionym modelu są jakieś problemy z GPS, bo niejednoznacznie o tym
    piszą?

    - synchronizacja z outlookiem - to chyba standard, ale wolę zapytać.

    - no i ogólnie - czy warto ten model? Mam wysoki abonament "firmowy", więc i
    tak wszystko mam za 1 zł+ Vat, więc jeśli coś by było fajniejszego to czemu
    nie (od razu wyjaśniam - firmowo używam nic-nie-mający telefon do dzwonienia,
    ale prywatnie z Orange-Free na kartę wolę zabawki :).

    Pozdrawiam
    Janusz

  • 2. Data: 2012-02-13 10:34:15
    Temat: Re: Przesiadka symbian android
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-02-13 10:29, Janusz pisze:
> [...]
    > Galaxy S2 i teraz pytania:
    >
    > - jak to jest z internetem - czy androidy "same" się łączą, czy też można

    mozna zapanowac - no problem

> [...]
    > wynika - ich lamerstwa i braku zrozumienia instrukcji, czy też rzeczywiście

    sa dwie strony medalu:
    1/ ustawienia defaultowe wgrywane przez operatorow
    2/ braku swiadomosci uzytkownikow zaczynajacych uzywac tych telefonow

    > - czy w wymienionym modelu są jakieś problemy z GPS, bo niejednoznacznie o tym
    > piszą?

    nie mam GalaxyS2, wiec nie pomoge
    (w GalaxyTab nie ma zadnych problemow z GPS)

    > - synchronizacja z outlookiem - to chyba standard, ale wolę zapytać.

    nie uzywam outlooka, wiec nie pomoge

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-02-13 10:52:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 11:34:15 +0100, AL napisał(a):

    > nie uzywam outlooka, wiec nie pomoge

    Czysty Android się nie łączy wcale z pecetem - bo tak.
    W tym przypadku jednak producent dosztukował to, co olało Google.
    ZTCW to Kies daje odpowiednią funkcjonalność. A jak nie, to zawsze jeszcze
    jest DroidExplorer

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-02-13 12:50:51
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-02-13 10:29, Janusz wrote:
> [...]
    > wynika - ich lamerstwa i braku zrozumienia instrukcji, czy też rzeczywiście

    Sa aplikacje umozliwiajace zmiane APN jednym klinieciem i w ten sposob
    chroniace przed samoczynnym laczeniem z internetem.....ale z tego co
    zauwazylem sa skuteczne jak dziurawa prezerwatywa ;] Pomimo uruchomienia
    wiele polaczen spokojnie przechodzilo.
    Zainstalowalem pakiet przelacznikow Extended Controls, ktore umozliwiaja
    mi szybkie wl/wyl danych pakietowych i przelaczenie gsm/3g i sprawa
    rozwiazana (ok, przy wylaczonych danych pakietowych nie da sie normalnie
    odebrac mmsa).
    Zauwazylem ze w Symbianie Belle poszli tym samym tropem. Wolalem
    wczesniejsze, bardziej toporne rozwiazanie.

    > - czy w wymienionym modelu są jakieś problemy z GPS, bo niejednoznacznie o tym
    > piszą?

    Tak bylo z pewnoscia w SGS. W SGS2 tego nie zauwazylem, gps dziala bez
    problemu.

> [...]
    > nie (od razu wyjaśniam - firmowo używam nic-nie-mający telefon do dzwonienia,
    > ale prywatnie z Orange-Free na kartę wolę zabawki :).

    Jesli nie przeszkaza Ci wielkosc tego telefonu to szczerze polecam, nie
    znajduje zadnych wad: szybki, duzy samoled PLUS, aparat robiacy dobre
    zdjecia, ladnie trzyma na baterii, niebawem ukaze sie aktualizacja do
    ICS, 1GB RAMu.

  • 5. Data: 2012-02-13 13:48:50
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

> [...]

    > wynika - ich lamerstwa i braku zrozumienia instrukcji, czy też rzeczywiście

    Nie ma żadnego problemu. Korzystam z androida od ok półroku.

    - Synchronizacja kilku skrzynek pocztowych (raczej maile niż obrazki)
    - Czasami nawigacja (google)
    - WWW
    - gg / skype i kilka innych komunikatorów

    Średnio ok 200 MB na miesiąc.

    To co ważne to że Android jeśli jesteś w zasięgu "znajomej" sieci wi-fi
    z niej korzysta w pierwszej kolejności. Można ustawić aby np
    aktualizacje odbywały się wyłącznie po wi-fi i tak to działa. Można
    ustawić aby nie pobierał automatycznie a jedynie informował. etc etc

    Jeśli wykarzesz odrobinę zaangażowania to ustawisz wszsytko w kilka
    minut inie będzie żadnych niespodzianek.

  • 6. Data: 2012-02-13 16:17:04
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "BoxFish" <c...@g...pl> napisał:

    > To co ważne to że Android jeśli jesteś w zasięgu "znajomej" sieci wi-fi z niej
    > korzysta w pierwszej kolejności.

    To co ważne to że Android nie jest jedynym systemem, który to umie. Przecież w
    symbianie jest dokładnie tak samo.

  • 7. Data: 2012-02-13 20:33:26
    Od: to <t...@i...pl>

    begin BoxFish

    > To co ważne to że Android jeśli jesteś w zasięgu "znajomej" sieci wi-fi
    > z niej korzysta w pierwszej kolejności.

    Fascynujący feature, miałem to w Symbianie ponad 5 lat temu. ;)

  • 8. Data: 2012-02-14 10:07:39
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-13 17:17, Tomek pisze:

    > To co ważne to że Android nie jest jedynym systemem, który to umie.
    > Przecież w symbianie jest dokładnie tak samo.

    No i co z tego ? Pytanie było o androida.

  • 9. Data: 2012-02-14 10:08:20
    Od: BoxFish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-02-13 21:33, to pisze:
    > begin BoxFish

    > Fascynujący feature, miałem to w Symbianie ponad 5 lat temu. ;)

    Kolejny nerwowy ? co to ma wspólnego z tematem ?

  • 10. Data: 2012-02-14 11:22:30
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    AL <a...@s...tam> wrote:

    > nie uzywam outlooka, wiec nie pomoge

    Tylko pewnie jakiegoś darmowego IMAP jak wieśniak :>