  • 1. Data: 2018-08-04 10:18:37
    Temat: Przesyłanie filmów on-line. Jak?
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Z góry przepraszam za być może zbyt infantylne pytanie.
    Ale nie jestem biegły w temacie, więc może ktoś mi
    podpowie.
    Widziałem na jakims filmie jak jedna osoba nagrywa
    smartfonem film w plenerze, a druga, gdzieś daleko,
    może to oglądać na swoim smartfonie.
    Jak to się robi?
    To znaczy co i jak trzeba ustawić na obu smartfonach?
    W szczególności jak to ustawić na smartfonach z Windows
    Phone 8.1 i Android ?
    Jak gigachłonna dla obu smartfonów jest taka operacja?

    Z góry dziękuję.
    Tomasz

  • 2. Data: 2018-08-04 10:29:17
    Temat: Re: Przesyłanie filmów on-line. Jak?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.08.2018 o 10:18, Tomasz pisze:
> [...]
    > Phone 8.1 i Android ?
    > Jak gigachłonna dla obu smartfonów jest taka operacja?

    rozmowa wideo gsm. rzadki przypadek, bo większość telefonów tego nie
    wspiera, marna jakość, koszt zerowy
    rozmowa wideo skype albo podobne. ten sam program na obydwu telefonach i
    opłata za transfer. dzisiaj transfer da się ogarnąć po taniości
    youtube. jedna osoba nagrywa i udostępnia na youtube a druga ogląda firm
    na youtube. o tyle nie wygodne że umówienie się na oglądanie tego a nie
    innego filmu jest dodatkowym zajęciem

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-08-04 12:14:21
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2018-08-04 o 10:18, Tomasz pisze:
> [...]
    > podpowie.
    > Widziałem na jakims filmie jak jedna osoba nagrywa
    > smartfonem film w plenerze, a druga, gdzieś daleko,

    W czasie rzeczywistym to transmisja YouTube, Twitch lub podobne.
    Z poślizgiem to jakaś chmura - Dropbox, dysk Google np.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2018-08-04 15:03:22
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-04 o 10:29, ToMasz pisze:
> [...]
    > firm na youtube. o tyle nie wygodne że umówienie się na oglądanie tego
    > a nie innego filmu jest dodatkowym zajęciem

    Jest to w ogóle możliwe - wideo rozmowa przez GSM? Mam telefon z funkcją
    wideorozmowy, ale bez zasięgu w sieci co najmniej 3G - nic z tego.

  • 5. Data: 2018-08-04 18:18:23
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 04.08.2018 o 15:03, Trybun pisze:

    > Jest to w ogóle możliwe - wideo rozmowa przez GSM? Mam telefon z funkcją
    > wideorozmowy, ale bez zasięgu w sieci co najmniej 3G - nic z tego.

    oczywiście. g3 - musi być i telefon zdolny do tego. o ile pamiętam
    samsung sgs2 potrafił - potem nie sprawdzałem tej funkcjonalności.

    ToMasz

  • 6. Data: 2018-08-06 19:16:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Jest to w ogóle możliwe - wideo rozmowa przez GSM? Mam telefon z
    >funkcją wideorozmowy, ale bez zasięgu w sieci co najmniej 3G - nic z
    >tego.

    Hm, nigdy nie uzywalem tych videorozmow ... ale takie rozne transmisje
    video/konferencyjne dawno temu chcialy co najmniej 128kb/s
    (ISDN).
    Nawet jak sie zejdzie do 64kb/s, to bedzie wiecej niz "zwykly GSM".
    Ale przy uzyciu kilku szczelin to juz wydoli.

    Orange sie upiera, ze trzeba UMTS
    http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=36435
    59

    J.

  • 7. Data: 2018-08-07 09:27:11
    Od: p...@g...com

    Do P2p wystarczy komunikator typu Skype Duo czy Viber
    Przy grubszych imprezach YouTube albo Periscope żeby transmisja nie zdechła jak
    więcej ludzi się podłączy

  • 8. Data: 2018-08-07 10:31:48
    Od: "Tomasz" <t...@t...pl>

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Do P2p wystarczy komunikator typu Skype Duo czy Viber
    > Przy grubszych imprezach YouTube albo Periscope żeby transmisja nie zdechła
    > jak więcej ludzi się podłączy
    Chodzi o 2 osoby.
    Która z tych metod wymaga najmniej dodatkowych instalacji
    i ustawień? Gdzie szukać opisu ustawień?

    Pzdr.
    Tomasz

  • 9. Data: 2018-08-07 11:08:31
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-06 o 19:16, J.F. pisze:
> [...]
    > Nawet jak sie zejdzie do 64kb/s, to bedzie wiecej niz "zwykly GSM".
    > Ale przy uzyciu kilku szczelin to juz wydoli.

    Nie wiem czy to chodzi o konkretnego operatora, czy o sam telefon.  W
    moim Monte jest komunikat o 3G obojętnie jaką kartę bym nie włożył.

  • 10. Data: 2018-08-07 11:09:07
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-07 o 10:31, Tomasz pisze:
    > Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Chodzi o 2 osoby.
    >

    > Pzdr.
    > Tomasz

    Może Google DUO Ci podejdzie. Konfiguracja i obsługa bardzo prosta.