  • 1. Data: 2022-08-08 09:21:22
    Temat: Przetowrnica samochodowa 12->230 ale w innej obudowie
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    Cześć.

    Przeglądam internety w poszukiwaniu przetwornicy i na razie bez skutku.

    1) moc ciągła min. 150W
    2) zasilanie z akumulatora 12V
    3) mała
    4) ważne: obudowa bez zintegrowanego gniazdka. Gniazdko będzie w innym
    miejscu niż przetwornica. Idealnie, gdyby miała wygląda i kształt
    prostokątnego zasilacza przemysłowego [1] a nie fikusny radiator bez
    szansy na mocowanie.
    5) Nie musi być sinus

    Ogólnie to mogę kupić dowolną przetornicę i "wpiąć przedłużacz", ale
    zanim to robie, dopytam: widział ktoś takowe? Mam mało miesca i
    przetwornice z gniazdkami się nie mieszczą. Znalazłem jakieś przetornice
    z "amerykańskim" gniazdkiem, bardziej płaskie, ale na 99% nie mają nawet
    połowy mocy, sądząc po opiniach.

    Cel: chcę zrobić sobie przenośny UPS ze skrzynki narzędziowej i LiFePO4
    i zalezy mi na jak najmniejszej, najlepiej płaskiej, przetwornicy, bo
    gniazdko i kabel w środku psuje koncepcje. Najlepiej z minimalną iloscią
    druciarstwa z okolicy 230V.

    Piszę tutaj, bo kiedys widziałem mała, poręczną samochodową przetornicę
    modułową u kogoś i teraz mam kłopot ze znalezieniem. Może coś
    przeoczyłem. Budżet ograniczony, ale zastanwie się jeśli warto...

    [1] Coś w ten deseń, tylko przetwornica:
    https://allegro.pl/oferta/zasilacz-modulowy-12v-30a-
    360w-drukarki-3d-reprap-4874240200