  • 1. Data: 2012-08-01 08:10:04
    Temat: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: 7...@g...com

    Witam
    Przywitanko i pozdrowienia od "nowego" :-)

    Ostatnio nabyłem CBR 1000F. Doprecyzowując to nie do końca nowy (ani kierownik ani
    sprzęt ;-). To mój drugi moto po kilkuletniej eksploatacji 500ccm. Poprzedni
    rozpieścił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża.
    Stąd pytania/prośby:
    1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urządzenie +
    usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał.
    2. Poszukuję zestawu kufrów (lub chociaż stelaży) Minimum to topcase. Mam szmaciane
    sakwy z poprzedniego więc jak ktoś ma jakiś "patent" na ich zamocowanie będę
    wdzięczny za info.
    3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

    Dodam, że po zakupie moto mam dość luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki
    lub "prawie noofki" ;-)

    Pozdrawiam ponownie precli

    TestDrive

    CBR 1000F Wisłostrada + komin zone
    Czarno - szara(srebrna?) - muszę jakiejś kobiety zapytać ;-)

  • 2. Data: 2012-08-01 09:13:59
    Temat: Re: Przywitanie i pytanie o *oilera i kufry .. i opony ;-)
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 08:10:04 UTC+2 użytkownik TestDrive napisał:
> [...]
    >
    > 1. Proszę o namiary/oferty na montaż *oilera w Wawie lub okolicach (urządzenie +
    usługa). Rozważam motooilera ale się nie upieram. Byle działał.

    Nosz kurde. Gugla Ci odcielo?
    http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html
    Czyli MCS na Prymasa. Zadzwon i sie dopytaj.

    > 2. Poszukuję zestawu kufrów (lub chociaż stelaży) Minimum to topcase. Mam szmaciane
    sakwy z poprzedniego więc jak ktoś ma jakiś "patent" na ich zamocowanie będę
    wdzięczny za info.

    motobagaz.pl jesli chodzi o topcase.

    Pozdr
    Gawron
    AT

  • 3. Data: 2012-08-01 11:26:11
    Od: TestDrive <7...@g...com>

    > Nosz kurde. Gugla Ci odcielo?
    >
    > http://www.scottoiler.com.pl/scottoiler_html.html
    >
    > Czyli MCS na Prymasa. Zadzwon i sie dopytaj.

    Dzięki za info. Nie odcięło ... ale po cichu liczyłem na jakieś patenty typu ...
    miałem CBR 1000F, sprzedałem, został mi zestaw stelaży, albo ... kupiłem 3 kufry na
    allegro a Pan Ziutek z Błotnej 5 mi zamontował ... jeżdżę 3 lata i jest OK. Wiesz,
    czytam precle, żeby dostać rzeczywiste opinie użytkowników a nie reklamy.

    Dzięki jeszcze raz za namiary. Zadzwonię i pogadam. Czasem klasyka to najlepszy
    "patent".

    TestDrive

  • 4. Data: 2012-08-01 13:28:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 08:10, 7...@g...com pisze:

    > 3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17
    >
    > Dodam, że po zakupie moto mam dość luźno w kieszeniach więc rozważam jakieś leżaki
    lub "prawie noofki" ;-)

    Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci
    rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo
    fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-08-01 14:38:08
    Od: m...@g...com

    W dniu środa, 1 sierpnia 2012 13:28:51 UTC+2 użytkownik Kuczu napisał:

    > Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci
    >
    > rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo
    >
    > fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

    Na mokrym tez gitarrra?

    Gawron
    AT

  • 6. Data: 2012-08-01 15:20:03
    Od: "Mariusz Wozniak" <m...@x...org>

    Użytkownik <7...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    > 3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

    motogumy.pl
    Kupujesz, umawiasz sie na termin, przyjezdzasz i masz od reki wymienione.
    Obsluga mila i fachowa (pare razy opony tam robilem).

    X.
    Z750S

  • 7. Data: 2012-08-01 15:43:33
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    7...@g...com wrote:

    > Poprzedni rozpieścił mnie wałem i perspektywa szprejowania mnie przeraża.

    Nie płacz, szprejowanie nie boli :)

    > 3. Kończą mi się opony. Wg. Wikipedii mam: przód 120/70VR17, tył 170/60VR17

    Jeżeli na deszcz nie chowasz się do puszki, to bierz PilotRoady.

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 8. Data: 2012-08-01 18:13:40
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-01, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Ja testowalem i polecam opony Shinko. Stosunem ceny do jakosci
    > rewelacyjny. na tyle w HD mam 170/60ZR17 model R005 i jest bardzo
    > fajnie, zwlaszcza po poprzedniej BT020R ktora byla taka se.

    Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
    Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2012-08-01 18:32:24
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 18:13, AZ pisze:

    > Jak dla Ciebie BT020R jest taka se to mocno wymagajacy nie jestes ;-)
    > Ona nie jest taka se tylko jest mocno chujowa.

    tak. Zwroc tylko uwage iz ja FXRem nie zapierdalam po torze a normalnie
    jezdze po asfalcie. Tak jak 90% uzytkownikow motocykli.

  • 10. Data: 2012-08-01 18:35:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-08-01, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > tak. Zwroc tylko uwage iz ja FXRem nie zapierdalam po torze a normalnie
    > jezdze po asfalcie. Tak jak 90% uzytkownikow motocykli.

    Mialem Zygzaka zaraz po kupnie obutego w battlaxy wiec na tory nie jezdzilem
    a i tez delikatnie obchodzilem sie z rollgazem. Jezdzilo mi sie na niej
    strasznie, w deszcz+wiatr zapewnia dodatkowe emocje potrafiac sie slizgac
    w bok. Dobra opona dla miszczow prostej i dalekich turystow bo jest to
    wieczna opona...

    --
    Artur
    ZZR 1200