  • 11. Data: 2020-02-11 19:44:22
    Temat: Re: Przywrocic otrzymaywanie SMSów - b.prosze o pomoc
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 11.02.2020 o 19:30, Animka pisze:

    > A Ty za mną latasz jak wariat. Hahaha

    Czarek to pryszczata odmiana przysłowiowego janusza:
    głupi i marszczy freda na sam widok kobiecego nicka.

  • 12. Data: 2020-02-11 19:56:06
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 11.02.2020 o 19:44, collie pisze:

    > Czarek to pryszczata odmiana przysłowiowego janusza:
    > głupi i marszczy freda na sam widok kobiecego nicka.

    Uderz w stół a kundel się odezwie ;-)

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2020-02-11 23:14:08
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-02-11 o 19:56, Czarek pisze:

    > Uderz w stół a kundel się odezwie ;-)

    Udzieliłeś już tej porady Majce? NIE! Zaśmiecasz tylko grupę.

    --
    animka

  • 14. Data: 2020-02-12 11:39:29
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Nie otrzymuję wiadomości weryfikacyjnych sms z banków.
    > Proszę, pomóżcie - w którym miejscu poprawić to w telefonie.
    > Byłam niedawno w ustawieniach androida, chwila zabawy, i - głupi człowiek - coś
    zepsułam.
    > Nie mogę teraz zalogować się do banku na konto bez sms'a.
    >
    > Sprawdziłam:
    > - na kolejnym koncie, inny bank - to samo, sms nie dochodzi do mnie.
    > - sms z innego numeru telefonu (ten sam operator co mój jeśli to istotne) dochodzi
    do mnie, bez problemu

    > Co i gdzie mogę zrobić, by było ponownie poprawnie?
> [...]

    Dodatek do innych rad - sprawdź poprawność wpisania numeru w banku. Może
    masz np. +48xxxxxxxxx, a bank wymaga 48xxxxxxxx (niektóre tak mają),
    może masz odstępy w numerze, może kreski, a może nie masz, a powinny być?

    --
    Grzexs