  • 1. Data: 2023-05-26 20:47:29
    Temat: Pulsooksymetr jako spektroskop - kto potrafi przerobić ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Kupiłem pulsooksymetr z wyświetlaczem amoledowym z wykresem tętna
    i jak wsunę 2 skórki z pomarańczy i cytryny to pokazuje nasycenie tlenem.

    Pokazuje też tętno skórek, ale chyba dlatego, że trzymam w ręce i sensor wykrywa
    rętno ręki.

    Ale jest to urządzonko z komputerem, wyświetlaczem kolorowym, a kosztuje grosze
    i chciałbym przerobić na wykrywanie soli wapnia w wodzie pitnej.

    Ok, inne widmo, inne diody, inny czujnik,
    ale chodzi mi o zasadę.

    Jest aplikacja spektroskop z filtrem polaryzacyjnym, ale jeszcze nie uruchomiłem.

    Jakie filtry wstawić, jaką diodę zmienić, aby wykrywało sole wapnia w wodzie pitnej ?

    help help