  • 1. Data: 2016-01-29 19:16:51
    Temat: Pytanie do Cavanillo 49PUS7170/1
    Od: Marek <f...@f...com>

    Ostatnio opisałeś tv philips 49PUS7170/1, wątek był o nagrywaniu i
    dwóch tunerach.
    Z kontekstu wynikało, że posiadasz ten tv. Też się nim
    zainteresowałem, ale w sklepie (Saturn) powiedział sprzedawca, że na
    100% nie ma w tym tv aktywnej opcji nagrywania. Jak to z tym jest??
    I że ten Android tv jest do bani, wiesza się, klienci oddają.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-01-29 22:29:01
    Temat: Re: Pytanie do Cavanillo 49PUS7170/1
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.01.2016 o 19:16, Marek pisze:
> [...]
    > ale w sklepie (Saturn) powiedział sprzedawca, że na 100% nie ma w tym tv
    > aktywnej opcji nagrywania. Jak to z tym jest??

    Bzdura, to jedyny telewizor w tej cenie, który posiada dwa gniazda CI,
    dwa tunery i umożliwia niezależne nagrywanie oraz dwutunerowy PIP (tylko
    tv cyfrowa).
    Mnie w Saturnie też do niego zniechęcali, ale nie mieli ŻADNEJ alternatywy.
    Ani nawet nie znali jego funkcji - to że na pilocie jest klawisz do
    funkcji PIP musiałem im pokazywać ja, oni nawet nie wiedzieli że taka
    funkcja jest w Philipsach (bo nazywa się Multiview).

    > I że ten Android tv jest do bani, wiesza się, klienci oddają.

    To akurat prawda, soft jest mocno niedopracowany.
    Np. muszę używać EPG z internetu, a nie z tv, bo aplikacja EPG z tv nie
    działa prawidłowo, gubi nagrania, nie uruchamia timera na czas.
    Telewizor często się resetuje podczas kombinacji pilotem po jego
    funkjach, czasem nie chce się uruchomić przez dłuższą chwilę - obstawiam
    że wtedy też się resetuje (tj. postanawia od nowa załadować androida, co
    zawsze trwa dłuższą chwilę), tyle że z wyłączonym ekranem.

    Niemniej - wszystkie telewizory z android tv mają mocno niedopracowane
    softy.
    Do tego stopnia, że Sony (przynajmniej modele w podobnej cenie) mimo że
    teoretycznie ma dwa tunery, nie umożliwia na tą chwilę ani nagrywania (w
    ogóle, nawet z jednego tunera), ani PIP - więc ten drugi tuner jest
    CAŁKOWICIE nieużywalny, ale zapłacić za niego trzeba.

    I również każą czekać na nowy soft - ale z tego co wyczytałem w necie,
    nigdy nie będzie w nim nagrywania z dwóch tunerów, co Philips zapewnia
    już teraz.
    Przy czym ten soft miał być już w październiku, a teraz jest zapowiadany
    na marzec.

    To ja już wolę korzystać z wszystkich funkcji, które Philips oferuje już
    teraz i czekać na stabilniejszy soft (wypuszczają go tak raz na dwa
    miesiące).

    W sumie zastanawiałem się też nad oddaniem, ale nie ma żadnego tv na
    rynku, który miałby hardware o podobnych parametrach jak ten Philips.
    Sony np. nie ma drugiego gniazda CI, więc NIGDY nie zapewni w pełni
    niezależnego nagrywania z kablówki, tylko z kanałów niekodowanych.
    Z satelity zresztą też nie, bo już chyba wszyscy operatorzy parują
    moduły z kartami i żaden nie zapewnia modułu wielokanałowego.
    Może z wyjątkiem starych kart Cameleon po Cyfrze+, na których zadziała
    Aston.

  • 3. Data: 2016-01-29 23:05:18
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 29 Jan 2016 22:29:01 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
> [...]
    taka
    > funkcja jest w Philipsach (bo nazywa się Multiview).

    Ale co dają dwa.gniazda CI?
    Aby oglądać tv kablową cyfrową i tak muszę mieć tuner od dostawcy tv
    kablowej. Inaczej się nie da, tak twierdzi dostawca tv kablowej.
    No to brać ten tv czy nie? W sieci po nim jeżdżą. To prawda, że nie
    umie odtworzyć żadnego materiału 4K z pliku? Tylko zdjęcia.
    Nawet aplikacja youtube nie może odtworzyć nic więcej niż full hd.
    Co jeszcze w nim nie działa?
    Widzę, że ostatnia aktualizacja softu jest z 16.12.2015, czy masz tą
    wersję?

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-01-29 23:07:49
    Od: Marek <f...@f...com>

    <c...@k...pl> wrote:
    > Np. muszę używać EPG z internetu, a nie z tv, bo aplikacja EPG z tv
    nie
    > działa prawidłowo, gubi nagrania, nie uruchamia timera na czas.

    A z jakiego źródła nagrywasz, z kablówki cyfrowej??

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-01-30 16:22:45
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.01.2016 o 23:05, Marek pisze:
    > CI,
    > (tylko
    > alternatywy.
    > taka
    >
    > Ale co dają dwa.gniazda CI?

    Wkładasz dwa moduły i dwie karty i masz zupełnie niezależną pracę obu
    tunerów.
    Również satelitarnych.

    Ja włożyłem dwa moduły od kablówki i działają super.

    > Aby oglądać tv kablową cyfrową i tak muszę mieć tuner od dostawcy tv
    > kablowej. Inaczej się nie da, tak twierdzi dostawca tv kablowej.

    Ale to już problem Twojej kablówki, a nie telewizora.

    > No to brać ten tv czy nie? W sieci po nim jeżdżą. To prawda, że nie umie
    > odtworzyć żadnego materiału 4K z pliku? Tylko zdjęcia.

    Ciężko powiedzieć, nie sprawdzałem na takich materiałach.
    W najnowszym sofcie spieprzyli kodeki, więc mało co odtwarza we
    wbudowanym programie.

    Żeby odtworzyć czasem jakiś divx ściągnąłem inny player ze sklepu androida.

    > Nawet aplikacja youtube nie może odtworzyć nic więcej niż full hd.

    Umieć to umie, pytanie tylko jakim kodekiem jest zakodowany dany materiał.
    Jakiegoś popularnego rzekomo brakuje w większości tv na androidzie.
    Ja w każdym razie oglądałem jakieś trailery 4k z youtube, natomiast
    głowy nie dam sobie obciąć że z taką rozdzielczością faktycznie były
    odtwarzane, bo nie tak łatwo to sprawdzić.

    Ale to też kwestia softu - w najnowszym rzekomo dodali 4k do Netflixa,
    więc to nie jest problem sprzętowy, tylko software'owy.

    > Co jeszcze w nim nie działa?
    > Widzę, że ostatnia aktualizacja softu jest z 16.12.2015, czy masz tą
    > wersję?

    Niestety tak, pospieszyłem się i pozwoliłem na aktualizację i dopiero
    wtedy doczytałem że ona więcej zepsuła (kodeki) niż naprawiła.
    Na sofcie w sklepie divx-y działały.

  • 6. Data: 2016-01-30 16:23:04
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.01.2016 o 23:07, Marek pisze:
    > nie
    >
    > A z jakiego źródła nagrywasz, z kablówki cyfrowej??

    Tak.

  • 7. Data: 2016-01-30 16:42:57
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 29.01.2016 o 23:05, Marek pisze:
    > To prawda, że nie umie
    > odtworzyć żadnego materiału 4K z pliku?

    Podaj link do jakiegoś konkretnego materiału który Cię interesuje, to go
    ściągnę i sprawdzę.

  • 8. Data: 2016-01-30 17:12:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 30 Jan 2016 16:23:04 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Tak.

    Jaka kablówka? UPC?

    --
    Marek

  • 9. Data: 2016-01-30 17:15:48
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 30 Jan 2016 16:22:45 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Ja włożyłem dwa moduły od kablówki i działają super.

    Dlaczego aż 2? Masz dwie kablówki?

    > Ale to już problem Twojej kablówki, a nie telewizora.

    No tak, ale to kwestionuje mi sens klasyfikacjj wyboru pod te
    funkcję, skoro i tak ich nie wykorzystam.

    --
    Marek

  • 10. Data: 2016-01-30 17:57:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>