  • 21. Data: 2019-07-17 11:02:08
    Temat: Re: Pytanie o chipy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Moje przejęzyczenie.

    -----
    > Chyba Ci się z Windows ME pomerdało.

  • 22. Data: 2019-07-17 11:55:39
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Tue, 16 Jul 2019 21:15:46 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Pismo w Wordzie nie przewija mi się na ekranie ani odrobinę szybciej,
    > niż 20 lat temu.
    > Cywilizacja poszła w jakąś głupią stronę.

    Gierki. Nowy narkotyk. Elektroniczny.

  • 23. Data: 2019-07-17 12:05:31
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 16.07.2019 21:15, ąćęłńóśźż wrote:

    > Pismo w Wordzie nie przewija mi się na ekranie ani odrobinę szybciej,
    > niż 20 lat temu.
    > Cywilizacja poszła w jakąś głupią stronę.

    Bo wtedy spora część kodu uruchamianych aplikacji była wykonywania
    bezpośrednio na procesorze maszyny. Dzisiaj przechodzi przez stertę
    frameworków i maszyn wirtualnych. Zaleta jest taka, że kod jest łatwy w
    tworzeniu i utrzymaniu, a także może być uruchomiony na czymkolwiek przy
    minimalnym wysiłku. A niekiedy wręcz bez jakiegokolwiek wysiłku.

    Dzisiaj powoli zaciera się granica pomiędzy programami dla peceta,
    aplikacjami dla smartfona i programami przeglądarkowymi.

    Jednak co by nie mówić, są dziedziny, w których wzrost mocy
    obliczeniowej naprawdę otworzył nowe możliwości. Na przykład takie
    przetwarzanie równoległe na potrzeby badań naukowych. Kiedyś do wniosku
    grantowego wpisywało się dostęp do jakiegoś superkomputera. Dzisiaj
    nieraz wystarczy uzasadnić zakup kilku komputerów z mocnymi kartami
    graficznymi.

  • 24. Data: 2019-07-17 12:10:07
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-07-17 o 11:02, ąćęłńóśźż pisze:
    > Moje przejęzyczenie.

    Znajomi zrobili konkurs, na Najbardziej Obrzydliwy Dowcip. Wygrał ten:

    Co to jest przejęzyczenie?
    - gdy myślisz, że to jeszcze cipka, a to już "ten drugi otwór"...

  • 25. Data: 2019-07-17 12:20:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To teraz napisz, co żeśmy tym w naszym PRL-bis kiedykolwiek badaniami naukawymi
    wynaleźli.
    Byle nie fafnasty księżyc fafsetnej galaktyki, bo na poziom życia to się nie
    przekłada.

    Można zasymulować działanie nowego leku (lub choćby kremu) na kompie, czy nadal myszy
    i świnie potrzebne?

    -----

  • 26. Data: 2019-07-17 12:21:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Takim to nawet widelec nie pomoże.

    -----

  • 27. Data: 2019-07-17 12:58:53
    Od: JaNus <bez@adresu>

    W dniu 2019-07-17 o 12:20, ąćęłńóśźż pisze:
    > Można zasymulować działanie nowego leku (lub choćby kremu) na
    > kompie,

    O, to już od dawna. Jeśli chcesz, to możesz swojego użyczyć do takich
    obliczeń, zresztą innych też do tego zachęcam, gorąco! Ludzie, macie pod
    swymi strzechami moce obliczeniowe, które się marnują, dołączcie do
    BOINC! http://www.boincatpoland.org/
    BOINC to coś w rodzaju słynnego seti.at.home (obecnie też pod BOINC-em
    "chodzi"), tyle, że to jest taka platforma, "na" której działają
    poszczególne projekty, a jest ich kilkadziesiąt, z dziedzin
    najróżniejszych. Użycz do któregoś swojego kompa!

    > czy nadal myszy i świnie potrzebne?

    Ano nadal. Chyba, że obrońcy zwierząt doprowadzą do sytuacji odwrotnej:
    to leki weterynaryjne będą testowane na ludziach, aby nie zaszkodzić
    jakiemuś milutkiemu zwierzaczkowi. Kto hodował n.p. szczury (główne
    zwierzęta do testów) ten wie, że to bardzo sympatyczne stworzenia, i to,
    że są te testy, no to po prostu żal d*pę ściska...

  • 28. Data: 2019-07-17 13:08:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Trzeba będzie testować na białych, żeby nie zaszkodzić żółtym, oraz testować na
    hetero, żeby nie zaszkodzić prześladowanym lesbom i
    pedziom (
    kto znał ten wie, że to bardzo sympatyczne stworzenia, i to, że są te testy, no to po
    prostu żal d*pę ściska).
    Do tego wyznawcom judaizmu (i czegoś tam jeszcze) religia nie pozwala na bycie
    testowanymi, no to się dobierze kilku katolików.
    Balcerowicz testował na rolnikach i żyją, więc o co cały ten zgiełk.
    A czipy się wszczepi wcześniej niż później i tak wracamy do tematu ;-)

    -----

  • 29. Data: 2019-07-17 13:20:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:

    > Nie wiem, czy był fatalny (przeskoczyłem go z 98se od razu na w2k), ale
    > musiał mieć znacznie większe od 98se wymagania sprzętowe, bo u kolegi
    > któremu stawiałem internet, po aktualizacji kompa z 98se do Me wszystko
    > prawie stało.

    Miałem ME na laptopie (jakiś stary ThinkPad) z Pentium 150 MHz z 80 MB
    RAMu i dyskiem bodajże 2 GB. Dało się używać.

    Nadal mam tego ThinkPada gdzieś w piwnicy (tylko bez dysku) choć w sumie
    nie wiem po co.

  • 30. Data: 2019-07-17 13:23:02
    Od: dantes <d...@q...com>

    Dnia Wed, 17 Jul 2019 12:58:53 +0200, JaNus napisał(a):

> [...]
    > poszczególne projekty, a jest ich kilkadziesiąt, z dziedzin
    > najróżniejszych. Użycz do któregoś swojego kompa!

    A jaką masz pewność, że nie kopiesz BTC?