  • 1. Data: 2011-05-21 05:37:08
    Temat: ROEHR - troche elektryki troche harleja
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka
    Ladne - szkoda ze silnik harleja.
    Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.

    http://www.roehrmotorcycles.com/index.html
    http://www.roehrmotorcycles.com/1250Superbike.html

    jakby co to ide z psem na spacer wiec moge przyniesc i bro.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 2. Data: 2011-05-25 15:25:58
    Temat: Re: ROEHR - troche elektryki troche harleja
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tytus z domQ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Siemka
    > Ladne - szkoda ze silnik harleja.
    > Cieszy ze amerykanie doszli do tego ze mozna robic dualowe ramy.

    Ja to mam mało doświadczenia ze sportowymi sprzętami, ale jakbyś kiedyś
    przemógł niechęć i przejechał się V-Rodem Muscle, to myślę, że nadeszłaby
    chwila zastanowienia... A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
    koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

    MS

  • 3. Data: 2011-05-26 11:52:58
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    ***"Mat S"A jak to ma jeszcze ten silnik wyciągnięty do 180
    > koni, to musi być naprawdę fajna zabawka.

    Japonczycy zakonczyli zabawe z turbo w seryjnych motocyklach na
    poczatku lat 80 u.w.
    Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla
    nieco pozniej.
    Ladna zabawka dla konesera - do lansu - niczego wiecej.

  • 4. Data: 2011-05-26 15:36:03
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-26 13:52, Tytus pisze:
> [...]
    > poczatku lat 80 u.w.
    > Wiadomo ze do USA jest kawalek od nich wiec technologia ta doszla

    Bzdury pleciez ze az strach czytac. To nie turbo tylko kompresor
    mechaniczny. A z tym amerykanie bawili sie zawsze, od kiedy istnieje u
    nich silnik spalinowy.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 5. Data: 2011-05-26 15:56:36
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Kuczu
    Bzdury pleciez ze az strach czytac.

    Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

    ***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
    sie zawsze, od kiedy istnieje u
    nich silnik spalinowy.

    Rajt, ciekawe jak sterowany

    T.

  • 6. Data: 2011-05-26 16:29:46
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-26 17:56, Tytus pisze:
    > Siemka
    >
    > *** Kuczu
    > Bzdury pleciez ze az strach czytac.
    >
    > Przepraszam ze Cie przestraszylem, ale juz sie nie boisz???

    Nie

    > ***To nie turbo tylko kompresor mechaniczny. A z tym amerykanie bawili
    > sie zawsze, od kiedy istnieje u
    > nich silnik spalinowy.
    >
    > Rajt, ciekawe jak sterowany

    Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym czyli
    standardowo.

  • 7. Data: 2011-05-26 17:12:09
    Od: Tytus <v...@o...pl>

    Siemka

    *** Kuczu
    Ale sterowany w sensie ze co ? Bo napedzany jest paskiem zebatym
    czyli
    standardowo.

    Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac, w
    sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.
    A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl, mercedes
    jakos daje rade.
    Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

  • 8. Data: 2011-05-26 19:18:27
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-26 19:12, Tytus pisze:

    > Ze paskiem to wiem, ale jakos wydatek tego wiatraka trzeba sterowac,

    To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

    > w sensie regulowac ilosc paliwa do ilosci powietrza.

    Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
    elektronika

    > A to wymaga juz wyzszej szkoly jazdy - VW sie na tym polozyl

    Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

    > mercedes jakos daje rade.

    Wszystkie z napisem compressor to maja.

    > Sprezarki mechaniczne jakos nie zagoscily w seryjnych pojazdach...

    Czyli VW i Mercedesy nie sa seryjne ? Sprezarki sa drogie w produkcji,
    ciezkie, duze i odbieraja troche mocy na poczatku. Turbiny sa male,
    tansze i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo
    turbo. Bywa.

  • 9. Data: 2011-05-26 19:57:53
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Kuczu"
    To nie wiatrak, to sprezarka srubowa

    Powaznie???

    *** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
    elektronika

    Elektronika w harleju??? prosze Cie...

    *** Ciekawe bo silniki TFSI maja wlasnie sprezarke mechaniczna + turbine.

    I dlatego sa z nimi takie problemy???
    TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
    modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

> [...]
    > i latwiejsze do zamontowania ale za to maja turbodziure. Wygralo turbo.

    W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
    o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w moturze go
    wcisna???
    Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke i
    nadawalaby sie do motocykla.
    Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)
    Jesli bylo by inaczej juz dawno uzywane bylyby w sporcie.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 10. Data: 2011-05-26 20:45:49
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-05-26 21:57, Tytus z domQ pisze:
    > Siemka
    >
    > *** "Kuczu"
    > To nie wiatrak, to sprezarka srubowa
    >
    > Powaznie???

    Nie udawaj debila bo dzieci czytaja

    > *** Przepustnica jest od tego, i regulatory cisnienia, i przeplywomierze, i
    > elektronika
    >
    > Elektronika w harleju??? prosze Cie...

    No niestety.

> [...]
    > TFSI ma tez turbo oprocz sprezarki Rootsa??? Czy piszesz o pierwszych
    > modelach gdzie sprezarka napedzana byla rzeczywiscie turbina

    Jest i sprezarka i turbina. Nie udawaj debila

> [...]
    >
    > W silnikach audi sprezarka pedzona paskiem moze zabrac do 10-15 % mocy
    > o intercoolerze nie wspomne (w sensie rozmiaru) - ciekawe gdzie w

    Intercooler w sprezarce nie jest niezbedny. Co innego w turbo, tam
    sprezarka jest goraca wiec podgrzewa powietrze ktore potem trzeba
    schlodzic. Ale Ty to wiesz tylko udajesz wariata.

    > Ale racja - sprezarka typu supercharger ma dosc liniowa charakterystyke
    > i nadawalaby sie do motocykla.

    Zajmuje duzo miejsca

    > Zwlaszcza do jakiegos kruzera gdzie waga nie ma znaczenia :)

    Ma znaczenie - im wiecej tym lepiej ;)

    http://satanizm.eu/pies-I-mAlolata-porno.jpg