  • 1. Data: 2021-01-25 19:01:35
    Temat: Re: 9hpln
    Od: Eneuel <e...@g...cm>

    trybun pisze:

    > Chodzi tylko o poprawne nazewnictwo konkretnych działań,. Np podejście p
    > Ciszewskiego, który twierdzi że EGONS to globalny system wspomagający
    > usługi nawigacyjne wszystkich systemów, podczas gdy ten system nosi
    > nazwę SBAS, czyli "Satelity Systemu Augmentacji".

    Nie twierdzę tak, choć miejscami mogłem miast 'SBAS' napisać
    'EGNOS' tak jak miast 'GNSS' mogłem napisać 'GPS'. Rozmawiamy
    tu, nie zaś wykładamy jedynie słuszne teorie i prawdy.

    Równie dobrze (raczej -- źle) mogłem napisać 'WASS' miast 'WAAS'.
    [i zapewne niejeden raz napisałem, choć być może dostatecznie
    często poprawiłem przed wysłaniem]

    Twierdzę natomiast, że 'EGNOS' pełni w Europie te same funkcje,
    co 'WAAS' w Ameryce itd... I twierdzę, że te systemy (EGNOS,
    WAAS itd.) współpracują ze sobą...

    Ty zaś, Trybunie, twierdzisz raz za razem coś, co przyprawia
    o zawrót głowy... (choćby mylisz/myliłeś 'EGNOS' z 'Galileo'
    i 'GLONASS' z 'SDCM')

    --
    Ene