  • 121. Data: 2011-02-02 10:58:02
    Temat: Re: A jednak złomów jest mniej
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:

> [...]
    > to widać że oczywiście jest fala komisowych "bezwypadkowych igiełek z
    > zachodu", ale potem przerwa i co prawda sporo droższe od tych poprzednich
    > samochody od pierwszego/drugiego właściciela, widać że normalne samochody,
    > normalnie eksploatowane które są warte swojej ceny.
    > Bo nie są jakimś powypadkowym struclem, albo zajeżdżonym gratem.
    > I też coraz więcej normalnych kupujących którzy na to patrzą.
    >
    > I kupowanie szrotów też się z czasem zmarginalizuje, skończą się gadki o
    > "głupocie" kupujących w salonach którzy tracą 30% ceny wyjeżdżając z

    Obyś miał rację.
    Ale ja nie o tym - mi przeszkadza sam fakt istnienia tego pierwszego rynku,
    którego skutki szwendają się po drogach.

  • 122. Data: 2011-02-02 12:04:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Feb 2011 10:56:16 +0100, Cavallino wrote:

    >?????? Jakiej licencji?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Sportage

    No dobra, modele po 2004 roku moze zawieraja wiecej koreanskiej mysli
    technicznej.

    >Jasne.
    >Ostatnio widziałem cenę 65 000, a nie wiem czy obejmowała klimę i inne
    >pierdoły.
    >Czyli tyle co nowy Duster praktycznie.

    Nadal jest mniej wiecej tyle co ceed.

    No to ja cie chlopie nie rozumiem - stac cie na to zeby wyjechac
    nowiutkim suvem 4x4 z salonu, a rozwazasz jakas uzywana renowke z
    drugiej reki i nieznanej przeszlosci, i to taka na ktorej producent
    wstydzi sie swojego znaczka przykleic.
    Badz raz mezczyzna i zrob sam to co innym doradzasz, najwyzej
    zaoszczedzisz na klimie :-P

    J.

  • 123. Data: 2011-02-02 12:09:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > http://en.wikipedia.org/wiki/Sportage
    >
    > No dobra, modele po 2004 roku moze zawieraja wiecej koreanskiej mysli
    > technicznej.

    Więcej?
    A na jakiej licencji jest Sportage 2010?

    > Nadal jest mniej wiecej tyle co ceed.

    Cena ceeda zaczyna się prawie 20 tys niżej.

    > No to ja cie chlopie nie rozumiem - stac cie na to zeby wyjechac
    > nowiutkim suvem 4x4 z salonu,

    Nie stać mnie właśnie.

  • 124. Data: 2011-02-02 13:28:45
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 2 Feb 2011 12:09:36 +0100, Cavallino wrote:

    >Więcej?
    >A na jakiej licencji jest Sportage 2010?

    Ty nie pisz o 2010, bo przeciez nie stac cie na niego :-P

    >Cena ceeda zaczyna się prawie 20 tys niżej.

    Ale bez diesla i bez klimy.

    >Nie stać mnie właśnie.

    Stac cie, stac, bylo cie stac na ceeda, to stac cie bedzie na maly
    kredyt.

    Gon do salonu i sie targuj, albo nie zarzucaj innym ze zamiast pol
    golej pandy wola sobie kupic 13-letniego mercedesa w klimie, dieslu i
    automacie.

    J.

  • 125. Data: 2011-02-02 13:36:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ty nie pisz o 2010, bo przeciez nie stac cie na niego :-P

    Też jeszcze nie zmieniam.
    Poczekam aż będzie.
    Innego nie chcę, stare mi się nie podobają.

    > Stac cie, stac, bylo cie stac na ceeda, to stac cie bedzie na maly
    > kredyt.

    Spłacam duży na chatę, więc podziękuję.
    Mam zwyczaj kupować najnowsze auto w moim zakresie cenowym, a nie zmieniać
    zakres cenowy.

    Tylko raz się szarpnąłem poza plan - gdy z Alfy przeskoczyłem na Punto HGT.

    > Gon do salonu

    Pójdę za rok czy dwa.