  • 1. Data: 2016-01-14 13:27:11
    Temat: Abonament
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Witam

    Kiedy wreszcie zostanie skończona patologiczna sytuacja związana z abonamentem
    RTV? Płacą go tylko głupcy, którym zachciało się przed laty zarejestrować
    odbiornik, a jest ich ok. 50%. A z tych głupców, którzy nie płacą bo posłuchali
    Tuska Urząd skarbowy ściąga należność wraz z odsetkami za kilka lat wstecz. A co
    z tymi, którzy nie zajestrowali, a mają telewizory i nie płacą? To jawny skandal
    i promocja cwaniactwa przez państwo. Czy rząd i parlament tego nie widzą? Kiedy
    ten skandal się skończy?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-01-14 17:26:46
    Temat: Re: Abonament
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-14 o 13:27, Kamil pisze:
> [...]
    > jawny skandal
    > i promocja cwaniactwa przez państwo. Czy rząd i parlament tego nie

    A o co konkretnie chodzi? Jesteś zbulwersowany tym że ktoś opłatę
    (podatek) audio-wizualna nazywa abonamentem? Czy może irytują cię ci co
    korzystają a nie płacą?

  • 3. Data: 2016-01-14 20:08:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-14 o 17:26, Trybun pisze:
    > A o co konkretnie chodzi? Jesteś zbulwersowany tym że ktoś opłatę
    > (podatek) audio-wizualna nazywa abonamentem? Czy może irytują cię ci co
    > korzystają a nie płacą?

    Każdy praworządny obywatel widzi że konstrukcja tego "podatku" jest
    porąbana i nierealizowalna.

    Albo wszyscy albo wcale.
    Ciężko było zrobić z tym porządek przez 8 lat?
    Paplało się tylko na lewo i prawo że "zrobi wszystko żeby go
    zlikwidować" Łajzy jedne!

    A teraz drugie łajzy będą pokazywać tak swoją niemoc tylko w innym
    bardziej plebejskim stylu.

    Żałość

  • 4. Data: 2016-01-15 00:55:08
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > A o co konkretnie chodzi? Jesteś zbulwersowany tym że ktoś opłatę (podatek)
    > audio-wizualna nazywa abonamentem? Czy może irytują cię ci co korzystają a nie
    > płacą?

    Czego nie rozumiesz? Wszystko dokładnie opisałem. Może dodam jeszcze. Bodajże w
    2001 roku Danuta Waniek płakała w telewizorze, że tlko 50% Polaków płaci
    abonament. Minęło kilkanaście lat i parę rządów, a sytuacja się nie zmieniła.
    Czy administracja, KRRiT, Sejm tego nie widzą? Czy zdrowe państwo powinno
    tolerować cwaniactwo, a tępić uczciwych ludzi?

    Pzdr

  • 5. Data: 2016-01-15 09:54:13
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-15 o 00:55, Kamil pisze:

> [...]
    > sytuacja się nie zmieniła. Czy administracja, KRRiT, Sejm tego nie
    > widzą? Czy zdrowe państwo powinno tolerować cwaniactwo, a tępić

    Meritum, tego nie rozumiem. Pani Waniek pomyliła abonament z podatkiem
    audiowizualnym. Opłata abonamentowa to jest coś co na co potencjalny
    klient musi wyrazić swoja zgodę, na podatek jego zgody nie trzeba.

  • 6. Data: 2016-01-15 09:55:40
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-14 o 20:08, z pisze:

> [...]
    > zlikwidować" Łajzy jedne!
    >
    > A teraz drugie łajzy będą pokazywać tak swoją niemoc tylko w innym

    Że zapytam - a podatek "antypiracki" który płacą wszyscy kupujący
    kamery, aparaty foto, drukarki, płyty CD/DVD itd. jest mądrzejszym
    podatkiem?

    Z tego co pamiętam to były tylko luźne plany zlikwidowania opłaty
    audio-wizualnej. Nikt poważnie tego nie deklarował.

  • 7. Data: 2016-01-15 15:06:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-01-15 o 09:55, Trybun pisze:
    > Że zapytam - a podatek "antypiracki" który płacą wszyscy kupujący
    > kamery, aparaty foto, drukarki, płyty CD/DVD itd. jest mądrzejszym
    > podatkiem?

    Co to ma do rzeczy? Jeden debilny w formie a drugi w założeniu.

    Nikt poważnie tego nie deklarował.

    Oprócz słońca peru w telewizji na oczach milionów.
    Durny naród źle zrozumiał przekaz najjaśniejszego? :-)

  • 8. Data: 2016-01-19 01:58:33
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Meritum, tego nie rozumiem. Pani Waniek pomyliła abonament z podatkiem
    > audiowizualnym.

    Przestań wypisywać androny. Widać, że jesteś cięzko kapujący. Daj sobie spokój i
    nie zamiecaj wątku.

    Pzdr

  • 9. Data: 2016-01-19 20:59:10
    Od: JSz <i...@o...pl>

    W dniu 19.01.2016 o 01:58, Kamil pisze:
    > Przestań wypisywać androny. Widać, że jesteś cięzko kapujący.

    Androny można co najwyżej pleść - nie wypisywać. Ale widać... jesteś
    lekko kapujący i różnicy nie zauważysz.

    JSz

  • 10. Data: 2016-01-20 17:29:21
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "JSz" napisał:

    > Androny można co najwyżej pleść - nie wypisywać. Ale widać... jesteś lekko
    > kapujący i różnicy nie zauważysz.

    Widzę różnicę między wpisami merytorycznymi, a Twoimi i Twojego klienta, którego
    adwokatem jesteś. A co masz do powiedzenia w temacie?

    Pzdr