  • 51. Data: 2011-09-20 06:52:45
    Temat: Re: Africa Twin
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jasio napisał(a):
    > Ale szybka w golasie to jest profanacja.

    a w toplesie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 52. Data: 2011-09-20 07:18:37
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-20 06:44, Jasio pisze:

    > Ale szybka w golasie to jest profanacja.
    > Howgh.

    Sracja :)
    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250/vfr800[']/k11rs.
    weFAQ&v=qvj

  • 53. Data: 2011-09-20 09:46:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-19 23:39, The_EaGle pisze:

    > To jest ogólnodostępna grupa o motocyklach więc można niej pisać zgodnie
    > z netykietą wszystko co jest związane z motocyklami a lakier jak
    > najbardziej jest ich częścią.

    Lawa tez tak gada.

    Nie rozumiemy sie ale ze moja misja edukacyjna na tej liscie sie
    wyczerpala wiec musisz sam pomyslec co przekazywal moj przekaz.

    KJ

  • 54. Data: 2011-09-20 09:47:05
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-18 00:36, Domin pisze:

    > Nie bardzo rozumiem, co chciales powiedziec? Ze forum wymaga
    > logowania? No tak, ale pewnie jesli kogos temat interesuje, to
    > poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
    > do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.

    Nie, chodzi o to że ktoś może chcieć zerknąć czy go to zainteresuje a
    rejestrowac się po obejrzeniu i ocenie. Czyli oglądać i czytać tak, ale
    pisać nie. I to jest ok. Konieczność rejestracji żeby w ogóle zobaczyć o
    co kaman jest bez sensu - pomijam fora i listy czysto prywatne gdzie
    wchodzi się za zaproszeniem.

  • 55. Data: 2011-09-20 09:47:31
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-09-20 01:24, kakmar pisze:

    > Opowiadaj ;)

    Dobra.

    Ktoregos dlugiego zimowego wieczoru.

    KJ

  • 56. Data: 2011-09-20 09:50:39
    Od: duddits <p...@N...fz6.pl>

    On 09/19/11 22:43, KJ Siła Słów wrote:
    > PS. Jak sie raz w tym roku odpindrzylem na nowke sztuke od butow po kask
    > to potem mnie zaciagneli z ulicy na sesje z modelka w topless, ale to
    > temat na calkiem inny temat.

    Pewnie drugiego Fronczewskiego chcieli z Ciebie zrobić.

    --
    [GoMoto.TV]
    Faceci na kanapach

  • 57. Data: 2011-09-20 18:57:46
    Od: "blackraven" <b...@t...pl>

    Użytkownik "The_EaGle" <e...@j...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Do jakiej turystyki? Jeżeli zamierzasz jeździć po asfalcie to ani africa
    > ani tym bardziej trampek nie będą do tego stworzone.

    > TDM to bardzo fajny motocykl. Miałem okazję się nim przejechać jak
    > szukałem motocykla. Moim zdaniem na niezły ciąg. Silnik zachęca do
    > dynamicznej jazdy. Zawieszenie i rama jest nie tyle bardziej szosowa co
    > jest do jazdy po szosie. Dodano tylko większy skok zawieszenia.
    > Dla porównania wg mnie:
    > TDM określiłbym jako 70% szosa 30% teren a DLa jako 65% szosa i 35 %
    > teren, versys 80% szosa i 20% teren, nowy trampek 50% szosa i 50% teren.

    A jak byście zaszeregowali Triumpha Tigera 955i (zaczynam się nim
    interesować w prespektywie następnego motocykla). Czy mając 190cm wzrostu
    moto nie będzie za małe?

    Pozdrawiam
    Jansun

  • 58. Data: 2011-09-22 19:11:02
    Temat: Re: Africa Twin [OT]
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "falco" napisał w wiadomości grup
    > A teraz nakręcam już 3 dyszkę T.Apaczem

    Tyle km sie robi, a jak sie sprawdzi allegro to wychodzi, ze kazdy sprzet ma
    przejechane 30kkm. Niezaleznie czy sprzet ma 5 czy 15lat ;)

    A w temacie - TDM'a super sprawa. Mialem powazny dylemat przy wyborze miedzy
    fazerem, a TDM, ale ja jestem maly, slaby i uznalem TDM za zbyt wysoka.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 59. Data: 2011-09-23 16:00:48
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2011-09-22 21:11, Ivam pisze:

    > Tyle km sie robi, a jak sie sprawdzi allegro to wychodzi, ze kazdy
    > sprzet ma przejechane 30kkm. Niezaleznie czy sprzet ma 5 czy 15lat ;)

    hehehe, coś w tym jest, zwłaszcza, że mój ('97) gdy kupowałem w zeszłym
    roku miał... 21675 i tej wersji będę się 3mał... ;)

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175
    T.Apacz 0.6 '97

  • 60. Data: 2011-09-23 22:00:12
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

> [...]
    > poswieci 5 minut na rejestracje, a potem zapomnie. Rachunek mu raczej
    > do domu nie bedzie przychodzil co miesiac.

    O to, że aby coś przeczytać, nie chce zostawiać info o sobie w sieci. Ja
    też zazwyczaj zlewam takie fora. Czego się wstydzi to forum, że wymaga
    rejestracji?

    > Pozdrawiam
    > Domin
    > XTZ 750, ale nie Krakuf lecz Krakow