eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAkumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie › Re: Akumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie
  • Data: 2019-01-07 15:23:55
    Temat: Re: Akumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsA9D0875FF20CEbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik karol k...@g...com ...

    >Nie czytaj bzdur. Jak naładujesz to kreci, jak masz aku rozładowane
    >nie kreci - wiec z rozrusznikiem jest wszystko ok.

    Niekoniecznie.
    Kiedys mi akumulator cos ciezko krecil.
    Mierze napiecia - jałowo prawidlowe, pod rozrusznikiem wiadomo -
    niskie.
    Innych objawow zuzycia akumulator nie prezentowal - ale to trudno
    ocenic.

    podjechalem do elektromechanika, ten po uslyszeniu sie chwili nie
    zastanawial - tulejki do wymiany, 80 zl, jutro bedzie gotowy.

    J.