  • 1. Data: 2014-02-03 22:58:59
    Temat: Android 4.4 - znikające skróty z pulpitu
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Czy ktoś z Was zaobserwował, że dość często, ale nie zawsze znikają z
    pulpitu ikony programów po ich zaktualizowaniu się? Czy jest jakiś
    sposób aby zostały one tam, gdzie je pieczołowicie umieściłem?
    Wkurzające jest to, że chcę napisać SMS i nagle okazuje się, że go
    aplikacja zniknęła i muszę jej szukać po całym systemie. Itp.

    A może przeznaczeniem pulpitu/pulpitów jest wyłącznie prezentowanie
    widgetów? Ale z drugiej strony nie da się zapakować widgetu do wspólnej
    części na dole ekranu - tam gdzie jest słuchawka, menu programów itp.

    Marek

  • 2. Data: 2014-02-03 23:51:45
    Temat: Re: Android 4.4 - znikające skróty z pulpitu
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-02-03 22:58, Marek wrote:
> [...]
    > widgetów? Ale z drugiej strony nie da się zapakować widgetu do wspólnej
    > części na dole ekranu - tam gdzie jest słuchawka, menu programów itp.

    Zaczynam sie cieszyc, ze kupilem Samsunga....
    https://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus
    /AvlGokRINzo

    Nie wiem czy ostatecznie ktos znalazl rozwiazanie dla tego problemu,
    w razie czego polecam Nova Launcher ewentualnie KitKat Launcher (gorszy
    od Nova), choc to zart jakis tyle ze malo smieszny.

  • 3. Data: 2014-02-04 09:18:37
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-02-03 22:58, *Marek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > Wkurzające jest to, że chcę napisać SMS i nagle okazuje się, że go
    > aplikacja zniknęła i muszę jej szukać po całym systemie. Itp.

    Jeszcze mi żadna nie zniknęła - Nexus 4 and. v4.4.2

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 4. Data: 2014-02-04 11:52:16
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-03 22:58, Marek wrote:
> [...]
    > widgetów? Ale z drugiej strony nie da się zapakować widgetu do wspólnej
    > części na dole ekranu - tam gdzie jest słuchawka, menu programów itp.

    bardzo rzadko, ale potwierdzam taki stan na HTC DesireZ.
    Niektóre aplikacje po aktualizacji znikaly z pulpitu, lub zostawala po
    nich 'martwa' ikonka; - po jej tapnieciu pojawial sie komunikat 'brak
    aplikacji' - podejrzewam wiec, ze autor zmienil nazwe aplikacji etc (tak
    to sobie tlumaczylem).
    Przez 4 lata używania androida moge takie przypadki policzyc na palcach
    dwoch rak.

  • 5. Data: 2014-02-04 14:08:21
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-03 23:51, atm pisze:

    > Zaczynam sie cieszyc, ze kupilem Samsunga....
    > https://productforums.google.com/forum/#!topic/nexus
    /AvlGokRINzo

    Ło matko! Sądziłem, że znów doświadczam jakiegoś fenomenu, który tylko
    mi się przytrafia.

    Marek

  • 6. Data: 2014-02-04 14:11:42
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-04 09:18, Mirek Ptak pisze:

    > Jeszcze mi żadna nie zniknęła - Nexus 4 and. v4.4.2

    Ludzie skarżą się, że to dotyczy konkretnych aplikacji i tylko na 4.4
    jak wyczytałem. Sliding Message, jakaś gra Gem Miner 2 i jeszcze jakieś
    z użytkowych, których nie zapamiętałem. Inne, mimo aktualizacji, przetrwały.

    Marek

  • 7. Data: 2014-02-04 14:18:49
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-04 11:52, AL pisze:

    > bardzo rzadko, ale potwierdzam taki stan na HTC DesireZ.

    Jaki tam jest Android?

> [...]
    > nich 'martwa' ikonka; - po jej tapnieciu pojawial sie komunikat 'brak
    > aplikacji' - podejrzewam wiec, ze autor zmienil nazwe aplikacji etc (tak

    Na HTC Desire HD (tam był 2.3) widywałem podobne zdarzenia po włączeniu
    telefonu gdy aplikacja była na zewnętrznej pamięci. Jednakże po kilku
    minutach skróty zaczynały działać. Coś musiało się odświeżyć.

    Marek

  • 8. Data: 2014-02-04 15:50:42
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-02-04 14:18, Marek wrote:

    > Jaki tam jest Android?

    2.3, wiec taki jaki znasz z doswiadczenia

  • 9. Data: 2014-02-04 18:29:37
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Marek
    naskrobał(a):

    > A może przeznaczeniem pulpitu/pulpitów jest wyłącznie prezentowanie
    > widgetów? Ale z drugiej strony nie da się zapakować widgetu do wspólnej
    > części na dole ekranu - tam gdzie jest słuchawka, menu programów itp.

    Da się, sprawdzone na HTC Desire 500 z A 4.1.2
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz na ulicach berlina dokarmiał ukradkiem niemieckie dzieci.

  • 10. Data: 2014-02-04 20:20:29
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-02-04 15:50, AL pisze:

    > 2.3, wiec taki jaki znasz z doswiadczenia

    Tak, być może na nim zdarzyło mi się, że coś zniknęło. Jednakże były to
    sporadyczne przypadki. Wygląda na to, że ewidentnie 4.4 ma uciążliwego
    buga. Mam telefon od jakiś 2 tygodnie a już ze 4x jakąś aplikację
    musiałem przywracać na pulpit.

    Marek